مسئول سیاسی سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با بیان اینکه دشمن درصدد از بین بردن فرهنگ ما است، گفت: ملت بی‌هویت و بدون شناسنامه هیچ گاه نمی‌تواند تاثیری بر عالم داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۱۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  دکتر امین مردای در جمع بسیجیان سبزوار با بیان اینکه امروز دشمن در مسیر انقلاب موانع زیادی قرار داده تا از الهام بخشی ان در منطقه و جهان و نیز در میان نسل جوان جلوگیری کند اظهارداشت:خنثی کردن این توطئه‌ها در کشور نیازمند بصیرت و دشمن شناسی دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز هم با دشمن دیروز فرق دارد تصریح کرد: ماهیت دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون تغییری نکرده و تنها تفاوت در این است که دشمن دیروز نقاب نداشت لکن دشمن امروز نقابدار است و شناختنش جز با بصیرت‌افزایی امکان پذیر نیست.

مرادی در ادامه با اشاره به اینکه جلوگری از چپاول بیت المال توسط رژیم شاهنشاهی یکی از خواسته‌های مردم بود؛ تاکیدکرد: امروز نیز کسی که در نظام جمهوری اسلامی و با رای مردم هم انتخاب شده باشد و دستش را در کیسه بیت المال ببرد و ان را حق خود تلقی کند به انقلاب خیانت کرده است.

این استاد علوم سیاسی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب از چهل سال گذشته در مسیر خود با سرعت در حال حرکت به سمت جلو است تاکید کرد: این رفتار که از برخی مسئولین در نظام جمهوری اسلامی سر می‌زند ادامه حرکت در مسیر انقلاب را مشکل می‌کنند که بایستی با ابزار بصیرت راه را هموار کرد.

وی از دیگر دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی ایران را خود باوری دانست و افزود: در زمان طاغوت ملت مسلمان ایران را تحقیر کرده و ایران به بازار کالا‌های خارجی تبدیل شده بود با این بهانه که این مردم نمی‌توانند هیچ صنعتی را خود بچرخانند.

مردای با بیان اینکه ملت بی هویت و بدون شناسنامه هیچ گاه نمی‌تواند تاثیری بر عالم داشته باشد و دشمن نیز درصدد از بین بردن فرهنگ ما است ادامه داد: هویت فرهنگی ما شهدا هستند و دشمن تلاش می‌کند این گنجینه گرانبها را با شبهه افکنی ظالمانه از بین ببرد و نسل جدید ما را با ان بیگانه سازد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها