خبرهای داغ:
راهپیمایی 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در قم با حضور گسترده آحاد ملت در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۰۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
مردم قم حماسه‌ای دیگر خلق کردند/حضوری پرشور در یوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، راهپیمایی 22 بهمن گرامیداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار و بصیر قم از دقایقی قبل در این شهر آغاز شد.

مردم قم همراه با دوست‌داران انقلاب اسلامی در سراسر کشور با در دست داشتن شعارهای انقلابی با حضور در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره)، با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

مسیر راهپیمایی سالروز گرامیداشت انقلاب اسلامی در شهر قم از میدان آستانه، پل معصومیه، خیابان اراک، پل حجتیه، چهارراه شهدا و حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.


*حضور مراجع تقلید و علما 
حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، امینی، مقتدایی، فاضل لنکرانی و جمع کثیری از فضلا، اساتید و طلاب همراه با دیگر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.


*باید به ملت آفرین گفت/تاکید بر حل مشکلات

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پس از حضور در جمع راهپیمایان قمی 22 بهمن، با تاکید بر اینکه مردم ما هوشیار و همیشه در صحنه هستند گفت: هرقدر فشار دشمن بیشتر شود مقاومت و حضور مردم در صحنه بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید به چنین ملت همیشه‌ در صحنه‌ای آفرین گفت و مشکلاتشان را حل کرد.


*تلاش بیش از پیش برای حل مشکلات ملت/ملت همیشه هوشیار است
آیت الله ابراهیم امینی در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: 40 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در طول این 40 سال با انواع توطئه‌های دشمنان مواجه شده ولی همواره هوشیاری خود را حفظ کرده و با حضور خود در صحنه توانسته‌اند که این توطئه‌ها را خنثی کنند.

وی تاکید کرد: از مسوولان انتظار داریم که برای حل مشکلات بیش از پیش تلاش داشته باشند.


*ملت ایران قوی‌تر از انقلابیون روزهای نخست حافظ انقلاب هستند
آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در قم، با اشاره به پیام‌های حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: پیام اول راهپیمایی حق‌شناسی از امام، شهدا و ایثارگران و حمایت از نظام و دعوت مسوولان به خدمت‌گذاری به مردم است.

وی اضافه کرد: پیام دیگر به بیگانگان است که هیچ خیال باطل دیگری در سر نپرورانند و ملت روز به روز قوی‌تر از انقلابیون روزهای اول انقلاب هستند.

این مرجع تقلید اذعان کرد: این نظام همچنان محکم و قوی به کار خود ادامه خواهد داد و امیدواریم این نظام تا ظهور صاحب اصلی‌اش به کار خود با همین اقتدار ادامه دهد.


*مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن چشم دشمن را کور کردند
آیت‌الله حسین نوری همدانی پس از حضور در جمع راهپیمایان قمی 22 بهمن، با بیان اینکه امروز بار دیگر مردم متعهد و انقلابی ایران حماسه‌ای آفریدند اظهار کرد: مردم با این حضور خود با آرمان‌های نظام و ولایت فقیه تجدید پیمان کردند و چشم دشمنان نظام و آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها را کور کردند.

وی تصریح کرد: مردم همیشه با این نظام بوده و خواهند بود.


*حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مثال‌زدنی بود

احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران  در قم، ضمن تقدیر از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم امروز مثال‌زدنی بود و با این حضور پرشور حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

وی بیان کرد: با اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر افتاد مردم احساس خطر کردند و احساس کردند که برخی سعی دارند آرامششان و انقلاب و کشور را به خطر بیندازند و آمدند تا با برهم زنندگان آرامش کشور مقابله کنند و این پیام مردم است که آرامش می‌خواهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف مسوولان در برابر ملت اظهار کرد: مسوولان باید به فکر مردم باشند، مردم گله دارند و رفع مشکلات معیشتی و ایجاد اشتغال خواسته مردم است و این کار محقق نمی‌شود جز با تفکر جهادی و کار شبانه‌روزی از سوی نمایندگان، مسوولان و دولت‌مردان.

وی اذعان کرد: مردم خوبی داریم چراکه نظام و کشورشان را دوست دارند اما مسوولی که خدمت نکند را دوست ندارند و مسوولان باید بدانند که فرصت خدمت کم است و باید به فکر کار و تلاش برای مردم باشند.

ارسال نظرات