مصطفی برزگر
معاون طرح و برنامه قوه قضائیه در ایلام:
عزیزی گفت: رمز بقای انقلاب وحدت کلمه است، اتحاد انسجام، کارامدی و خدمت به محرومین، توکل به خدا و اتکا به مردم با روحیه ایمان تحت ولایت رهبر انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۹۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر "عزیزی "، معاونت طرح و برنامه قوه قضاییه کشور در مراسم راهپیمائی 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی 22بهمن در ایلام سلحشور تماشایی است، وجب به وجب این شهر معطر است به عطر شهدای عزیزی که برای حفظ این نظام و انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی افزود: مرد و زن این خطه دلاور و سلحشور همه در صحنه حاضرند. شعار ها همان شعار های انقلاب است تا بار دیگر با ارمانهای امام و شهدا که همان تجدید میثاق با ولی فقیه است عهد ببندند.

عزیزی اضافه کرد:  رمز بقای انقلاب وحدت کلمه است، اتحاد انسجام، کارامدی و خدمت به محرومین، توکل به خدا و اتکا به مردم با روحیه ایمان تحت ولایت رهبر انقلاب است.

وی گفت: مردم شهید پرور ایلام با عشق به امام حسین و پیروی از امام و رهبر انقلاب با حضور در تمام صحنه های انقلاب و مقاومت در عرصه ها این موضوع را اثبات کردند.

معاون طرح و برنامه قوه قضائیه خاطرنشان کرد: رژیم طاغوت یک رژیم وابسته به معنای تمام کلمه بود، رژیم طاغوت دست نشانده و فرمانبردار انگلیس خبیث و امریکای جنایتکار بود. 

وی با بیان اینکه انقلاب ایران انقلابی حسینی است، افزود: قانون اساسی که ارمانهای انقلاب در آن درج شده به بهترین روش در جهان یعنی تقدیم توسط خبرگان رهبری( نمایندکان مردم) به تصویب رسید.

عزیزی یادآور شد: از ارمانهای بلند انقلاب تجلی وحی در قوانین است، توجه به رای مردم، مردمی که پیرو احکام نورانی اسلام هستند در قالب مردم سالاری اسلامی صورت میگیرد.

وی بیان کرد: به برکت ولی فقیه هیچ مشکلی نیست که حل نشود و هیچ بن بستی وجود ندارد. ولایت فقیه استمرار ولایت رسول خدا است، و توانسته تمام توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کند.

وی اضافه کرد: هرگونه انحراف از رهبر انقلاب، بطلان و نابودی است، ولایت فقیه حافظ ازادی واقعی یعنی بندگی خدا است زیرا ایشان دعوت به خدا میکند و دیکتاتور به خود دعوت میکند.

عزیزی تصریح کرد: از برکات این نظام همبستگی ملی و حمایت از مستضعفان و ظلم ستیزی و عدالتخواهی است.

ارسال نظرات