خبرهای داغ:
ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری:

حضور گسترده مردم عامل دلگرمی به مسئولان است

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به حضور باشکوه و گسترده مردم در مراسم امروز اشاره و تأکید کرد: همواره حضور مردم در ۳۹ سال گذشته بوده که به مسئولان و سربازان خود در نیروهای مسلح دلگرمی داده است.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۸۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ امیر سرتیپ دوم ستاد محسن آذر افروز امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، اظهار کرد: بدنه ارتش در ابتدای انقلاب جوانانی برومند از خانواده‌های مسلمان معتقد بودند که همگام با ملت انقلابی ایران به ندای آسمانی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پاسخ دادند و در تسریع روند پیروزی انقلاب اثرگذار شدند و این افتخاری برای ارتش جمهوری اسلامی است.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۵۷، گفت: این بیعت از سوی آن‌ها به نیابت از سایر کارکنان ارتش با حضرت امام (ره) انجام گرفت و افتخاری دیگر برای ارتش شد.

وی به حضور باشکوه و گسترده مردم در مراسم امروز اشاره و تأکید کرد: همواره حضور مردم در ۳۹ سال گذشته بوده که به مسئولان و سربازان خود در نیرو‌های مسلح دلگرمی داده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار