خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت اصفهان کوتاهی در صیانت و حفظ انقلاب اسلامی را خیانت به خون شهدا و اسلام عنوان و تصریح کرد: کوتاهی برخی از مسئولان در ادای حق مردم و نبودن به فکر مردم از سوی آنان یکی از اشکال خیانت به انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۸۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون زحمت‌های فراوانی است که برای آن کشیده شده و خون‌های زیادی برای شکل‌گیری و تداوم آن بر زمین ریخته شده است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امام (ره) حجت خدا بود، گفت: ایشان فردی عادی نبود که در مقابل کفر ایستادند، معجزه‌ای رخ داد و ملت در ۲۲ بهمن بر رژیم استبدادی طاغوت به پیروزی رسید.

وی کوتاهی در صیانت و حفظ انقلاب اسلامی را خیانت به خون شهدا و اسلام عنوان و تصریح کرد: از خدای سبحان می‌خواهیم آن افراد نادان و جاهلی که هنوز نمی‌خواهند بفهمند انقلاب اسلامی چه نوری را در عالم گستراند را هدایت کند.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به برخی از مصادیق این موضوع، اظهار کرد: کوتاهی برخی از مسئولان در ادای حق مردم و نبودن به فکر مردم از سوی آنان یکی از اشکال خیانت به انقلاب است.

امام‌جمعه موقت اصفهان غارتگران بیت‌المال و متجاوزان به امور اقتصادی مردم را دسته دیگر از خائنان به انقلاب بیان کرد و افزود: عده‌ای هم در جهل مرکب هستند و هنوز نمی‌خواهند متوجه اتفاق عظیم و معجزه‌ای که رخ‌داده، بشوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها