مردم ولایت مدار شهرستان فاریاب چهلمین بهار آزادی را گرامی داشتند

مردم ولایت مدار شهرستان فاریاب با حضور گسترده در آیین معنوی راهپیمایی ۲۲ بهمن، آغاز چهلمین بهار آزادی را گرامی داشتند و با حضور پرشور خود و و با سر دادن شعار‌های انقلابی، حماسه‌ای دیگر را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۸۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه، همزمان با سراسر میهن اسلامی، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مردم انقلابی، غیور و ولایتمدار، مسئولین و بسیجیان با شکوه و عظمت خاصی در شهرستان فاریاب برگزار شد.

مردم مومن و ولایت مدار شهرستان فاریاب با حضور گسترده در آیین معنوی راهپیمایی ۲۲ بهمن، آغاز چهلمین بهار آزادی را گرامی داشتند و با حضور پرشور خود و و با سر دادن شعار‌های انقلابی، حماسه‌ای دیگر را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام حمید براهوئی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ثارالله استان، در این مراسم با طی سخنانی در خصوص پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشتند، امروز دشمن ۴۰ سال است که با استفاده از تاکتیک‌های مختلف و ابزار‌های رسانه‌ای، فتنه تهدید و تحریم به دنبال براندازی این انقلاب است، اما هرگز دراین کار موفق نبوده، زیرا ملت بصیر ایران قرص و محکم بر کشتی انقلاب با هدایت رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی که نقشه راه است سوارند و فقط عده‌ای غرق خواهند شد که از آرمان‌ها و باور‌های انقلاب فاصله بگیرند، غرق می‌شوند.

وی افزود: امروزه ما آمده ایم با شهدا و امامین جامعه عهد و پیمان ببندیم و در این راه ثابت قدم ایستاده ایم. ولی دشمن در صدد آنست که مارا از این کشتی خارج کند و فتنه‌های متعددی را به راه انداخته مانند فتنه سیاسی سال ۸۸ و فتنه اقتصادی سال ۹۶. و فتنه آینده دشمنان انقلاب، فتنه تحریف انقلاب و سیاه نمایی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

ایشان در پایان بیان داشتند برای حفظ این انقلاب سه کار اصلی لازم است:اطاعت  از ولایت ورهبری، نهراسیدن از دشمن و ترویج مدیریرت جهادی

همچنین در پایان این مراسم نیز قطعنامه سراری قرائت گردید.
ارسال نظرات