خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران در این 40 سال، اعتبار موهوم بین‌المللی و قدرت پوشالی آمریکا را در نگاه جهانیان زیر سؤال برده است.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۷۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیت‌الله سیداحمد حسینی‌خراسانی ظهر امروز در جمع مردم شاهرود با گرامیداشت سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اجتماع بزرگ، هدفمند و میلیونی مردم سراسر کشور در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی پیام‌هایی دارد.
وی قدردانی مردم از نعمت بزرگ انقلاب و خنثی‌شدن نقشه‌های دشمن را نخستین پیام اجتماع مردم در جشن 40 سالگی انقلاب عنوان و اظهار کرد: پیام دیگر اجتماع میلیونی ملت بزرگ ایران، این حضور انقلابی، حماسی، دینی و انقلابی به روح پرفتوح امام، شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران این است که ما به اذن پروردگار راه، آرمان و اهداف شما را ادامه خواهیم داد.
عضو جامعه مدرسان حوزه علمیه قم با بیان اینکه پیام دیگر این اجتماع تماشایی در 22 بهمن سال 96 این است که مردم کشور ما همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند و هیچ‌گاه ولی امر خود را تنها نخواهند گذاشت، افزود: بدخواهان این نظام، دشمنان کینه‌توز، آمریکا، انگلیس پیر فرتوت استعمار و رژیم صهیونیستی بدانند ملت ایران همواره شما را در راه رسیدن به نقشه‌های شوم و شیطانی‌تان ناکام خواهند گذاشت.
حسینی‌خراسانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این 40 سال، اعتبار موهوم بین‌المللی و قدرت پوشالی آمریکا را در نگاه جهانیان زیر سؤال برده و فرزندان این ملت شاخ آمریکا را شکسته و خواهند شکست.
وی تأکید کرد: رئیس‌جمهوری آمریکا بداند اگر علیه جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند، جان‌برکفان سپاه پاسداران و ارتش غیور ما بازهم تفنگ‌داران مست و مغرور آن‌ها را به اسیری خواهند گرفت.
عضو مجلس خبرگان رهبری دیگر پیام اجتماع میلیونی و هدفمند این ملت به مسؤولان کشور و کارگزاران نظام اسلامی را عدالت، خدمت و محبت به مردم عنوان کرد و گفت: مسؤولان در روزهای پایانی سال به مطالبات این ملت که حقوقشان به تعویق افتاده، در حد توان گوش فرا دهند و به این مطالبه به‌حق مردم رسیدگی کنند.
حسینی‌خراسانی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود فرموده‌اند که انقلاب و نظام اسلامی در 40 سال دوران زندگی سرافراز خود به اهدافش دست‌یافته و به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه شتابان در حال حرکت است اما در مواردی در حوزه عدالت اجتماعی کم‌کاری شده است.
وی خطاب به مسؤولان، رؤسای قوا و همه کارگزاران و مدیران کشور بیان کرد: قدرت ملت و قدرت و شکوه ولایت فقیه را باور کنید که عزت دین و دنیای شما و اعتبار اجتماعی و ملی شما در خدمت بی‌منت به این ملت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها