خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه آمنه حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه همدان خبر داد
فرمانده پایگاه آمنه حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه همدان از نمایش فیلم‌های جشنواره عمار طی دهه مبارک فجر در پایگاه آمنه همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۴۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

نمایش فیلم‌های جشنواره عمار طی دهه فجر در پایگاه آمنه همدانمهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اجرایی این دهه پخش فیلم‌های جشنواره عمار در پایگاه آمنه حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه همدان برای بسیجیان بود.

وی افزود: هدف از نمایش فیلم‌های جشنواره عمار انتقال تفهیم یک سری از اصول و واقعیت‌های پنهانی است که هنوز برای بعضی از مردم عزیز ما آنطور که باید ملموس نشده است.

فرمانده پایگاه آمنه حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: همچنین هدف از نمایش این فیلم‌ها زودودن گرد و غبارهایی است که گذر زمان باعث پوشاندن و احیاناً به فراموش سپردن آنها شده است، اینکه هنوز ظلم هست دشمن هست و هنوز درد دین هست و هنوز تا رسیدن به سرزمین مقصود فاصله هست.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان ابراز داشت: باید در برابر توطئه‌های دشمن قسم خورده اسلام مقاومت کنیم و ناامید نباشیم چراکه پیروزی نزدیک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات