خبرهای داغ:

سنگ تمام مردم دزفولی ها در جشن چلّه انقلاب

دزفول نشینان غیور در سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی برای به نمایش گذاشتن اقتدار ایران اسلامی، تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره)، نظام اسلامی و حمایت از رهبر انقلاب به میدان آمده و سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۳۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

به گزارش روابط عمومی بسیج دزفول، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان همزمان با سراسر کشور در سراسر شهرستان دزفول برگزار شد.

امروز همه آمدند تا یکبار دیگر پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب را ثابت کنند و نشان دهند که مردم شهرستان دزفول همانند گذشته در صف نخست دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل ایستاده‌اند.

امروز زن، مرد، پیر و جوانان همچون قطره‌ به یکدیگر پیوستند و موج خروشان ملت را تشکیل دادند تا به دشمنان نظام و انقلاب هشدار دهند که اگر خطایی از آن‌ها سر بزند در میان دریای مواج ملت غیور ایران غرق می‌شوند.

حضور امروز مردم ایران و به‌ویژه شهرستان دزفول در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که آن‌ها با تمام وجود آماده "لبیک" گفتن به فرمان نائب امام زمانشان هستند و همانگونه که امام خامنه‌ای فرمودند روزی را در تاریخ رقم زدند که تماشایی و کم‌نظیر بود.

مردم دیارولایتمداراین شهرستان بارها و در برهه‌های زمانی حساس نظیر فتنه 88 و فتنه 96 ثابت کرده‌اند که در صحنه دفاع از انقلاب همواره پیشتاز هستند و همیشه جلوتر از هرشهری‌ برای حفظ کیان انقلاب قیام می‌کنند.

امروز گلزارشهیدآباد دزفول که روزی میعادگاه شهدا و رزمندگان بود، شکوه حضور مردمانی را به نظاره نشست که با وجود تمام معضلات اقتصادی و گله‌مندی‌ها آمدند تا بگویند وجود مشکلات سبب دلسری آنان از آرمان‌ها و خروجشان از مسیر انقلاب نمی‌شود.

یکی از نوجوانان نسل سوم انقلاب  دزفول در گفت‌و‌گو با خبرنگارما گفت: امروز ما به عشق ولایت‌فقیه در این مراسم شرکت کردیم و خطاب به ترامپ می‌گوییم که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما هرسال پرشکوه‌تر از قبل در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم.

یکی از جانبازان سرافراز دزفولی به خبرنگارما عنوان داشت: انقلاب ما برای ماندگاری‌اش خون‌های بسیاری داده است و امروز به رئیس‌جمهور آمریکا اعلام می‌کنیم با اجیر کردن چند نفر و آتش زدن پرچم ایران به جایی نمی‌رسد.

یکی از روحانیون دزفولی نیز در مقابل دوربین خبرنگارما قرار گرفت و با اشاره به پاسداری ملت ایران از رهبرشان گفت: مشکلات اقتصادی ملت ما را خانه‌نشین نمی‌کند و آن‌ها در برهه‌های زمانی مختلف از انقلاب‌شان دفاع می‌کنند. کم‌کاری برخی مسئولان قطعاً در اراده ملت در دفاع از انقلاب تاثیر ندارد.

بر اساس گزارش‌ خبرنگارما از سراسر شهرستان دزفول، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه امسال نیز همانند سال‌های گذشته در همه شهر‌ها، بخش‌ها و روستاهای دزفول برگزار شد و مردم انقلابی و دوستدار نظام جمهوری اسلامی در این شهرستان بار دیگر وحدت، یکپارچگی و عشق و علاقه خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها