خبرهای داغ:
مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین :
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: مسوول در انقلاب اسلامی کسی است که به هیچ عنوان خود را وام دار هیچ طیف و سلیقه سیاسی قرار ندهد و خود را وام دار خدا و شهدا بداند.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۱۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب صبح امروز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مردم شهر محمود آباد نمونه اظهار داشت: 22 بهمن نماد بیعت با حکومت الله است و مردم قدرشناس ایران انیس با آرمان های انقلاب اسلامی که برگرفته از آیات قرآنی است، هستند و اگر امروز مردم مشکلاتی را در روند اجرایی کشور مشاهده می‌کنند ناشی از برخی اقدامات مسئولان است که در این زمینه مسئولان باید بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام داده و قدردان زحمات آنها باشند.
وی با دعوت مسوولان به وحدت و اتحاد هر چه بیشتر افزود: بلوغ سیاسی مردم به اندازه ای رسیده که سلایق سیاسی و احزاب دیگر حرفی برای گفتن نخواهد داشت و تنها کسانی می توانند داعیه دار انقلاب اسلامی باشند که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: مسئول در انقلاب اسلامی کسی است که به هیچ عنوان خود را وام دار هیچ طیف و سلیقه سیاسی قرار ندهد و خود را وام دار خدا و شهدا بداند.
وی گفت: وجود سرمایه های معنوی و انقلابی همچون آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین نوید بخش برطرف شدن مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ایجاد رونق های اقتصادی در استان قزوین است.
فاطمی نسب با اشاره به روایتی از امام علی (ع) گفت: گاهی اوقات فتنه ایجاد می شود و منافقان رعد و برق ایجاد می کنند ولی این مهم در حالی است که آنها فشل هستند و کار آنها به جایی نمی رسد و پیروزی متعلق به جریان حزب الله است.

وی با طرح این سوال که ️جنگ با «گرگ‌ها» سخت‌تر است یا جنگ با «موریانه‌ها»، عنوان کرد: هنگامی که گرگ حمله می‌کند، با صدای بلند حمله می‌کند و شما فرصتی برای واکنش دارید، اما وقتی موریانه هجوم می‌آورد از همان ابتدا بی‌سروصدا عمل می‌کند و تنها به جان محصولات می‌افتد و با گذشت زمان به هدف خود دست می یابد.

مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه ایستادن در برابر گرگ، شجاعت می‌خواهد ولی دفع خطر موریانه‌ها نیازمند بصیرت است، خاطرنشان کرد: بصیرت سواد نیست، یک نوع بینش است که برای مقابله با خطرات و تهدیدات دشمن از آن باید بکارگیری کرد.
وی با اشاره به تعبیرها و تعریف های مختلف بصیرت بیان کرد: بصیرت یعنی نگاه افراد در مواجه با مشکلات به شخص نباشد و توجه به شاخص ها را ملاک عمل و رفتار خود قرار دهد

فاطمی نسب گفت: بصیرت یعنی توجه داشته باشید که حتی مسجد، می‌تواند "مسجد ضِرار" باشد و پیامبر، آن را خراب کند و به زباله دانیِ شهر تبدیل نماید.

وی افزود: بصیرت یعنی قرآنِ صامت روی نیزه، تو را از قرآنِ ناطق منحرف نکند و بصیرت یعنی بدانیم که جانباز صفین، می‌تواند قاتل امام حسین (ع) در کربلا باشد.

مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به دیگر مصداق های بصیرت عنوان گرد: بصیرت یعنی بدانی در جنگ با فتنه، نمی‌توانیم آغازگر باشیم اما تا ضربه نهایی، نباید از پا بنشینیم.

فاطمی نسب در پایان ضمن تشکر از مردم قدردان و زحمت کش شهر محمود آباد نمونه اظهار داشت: مردم با بصیرت و تلاش خود بازهم در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و فتنه های دشمنان یکی پس از دیگری به دست این مردم خنثی خواهد شد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها