حجت الاسلام و المسلمین سعیدی:

هیچ انقلابی به اندازه انقلاب اسلامی مورد دشمنی قرار نگرفته است/ رهبری و مردم مهمترین ارکان بقای انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: هیچ انقلابی به‌جز انقلابات توحیدی به اندازه انقلاب اسلامی ایران مورد دشمنی قرار نگرفته است.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۰۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در صحن جامع حرم مطهر رضوی  اظهار داشت: هر انقلابی با گذراندن چهار مرحله یک انقلاب کامل می‌شود که اکنون انقلاب اسلامی ما این چهار مرحله را گذرانده است.

وی استقرار، استکمال و استمرار و پیروزی را سه مرحله یک انقلاب برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی خود این چهار مرحله را طی کرد.

وی بیان داشت: رسیدن به مرحله پیروزی بسیار سخت است که انقلاب اسلامی چهار دهه را به سلامت طی کرده است.

حجت الاسلام سعیدی با طرح این سوال که چه عامل یا عواملی سبب شده که انقلاب اسلامی این چهار مرحله را با موفقیت پشت سر بگذراند بیان داشت: نخستین و مهم‌ترین عامل، رهبری الهی است که این رهبری در تداوم ولایت پیامبر و ائمه معصومین (ع) در قامت و چهره ولایت‌فقیه تجسم پیدا می‌کند؛ چه در دوره حضرت امام (ره) که ۱۰ سال طول کشید و یا در دوره رهبری مقام معظم رهبری که امروز قریب به ۳۰ سال است انقلاب تحت رهبری و مدیریت هوشمندانه ایشان راهش را ادامه می‌دهد، این مسئله مصداق دارد.

وی ادامه داد: آن عاملی که فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و نقشه‌های دشمنان خارجی را حل کرده، رکن مهم ولایت فقیه  است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه ، دومین عامل پیروزی را انقلاب اسلامی را حضور مردم دانست و گفت: حق حاکمیت با خداست و قدرت حاکمیت با مردم است.

وی عنوان داشت: در نظام جمهوری اسلامی مردم در ۴ قوه نقش مستقیم دارند و اگر نقش خود را در قبال هر یک از این قوا به درستی انجام ندهند، ممکن است انقلاب از جانب هر یک از این قوا مورد تهدید قرار بگیرد.

حجت الاسلام سعیدی اظهار داشت: هیچ انقلابی به‌جز انقلابات توحیدی به اندازه انقلاب اسلامی ایران مورد دشمنی قرار نگرفته است. اولین تهدید دشمن متوجه شخص رهبری است و تمام تلاش دشمن این است که رهبری نظام را مورد هجمه قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند که در سایت‌ها و فضای مجازی هر مسأله‌ای را نپذیرند، تصریح کرد: تعجب می‌کنم که رئیس جمهور اظهار دارند اگر یک اتوبان چندین بار تصادف شد مگر اتوبان را می‌بندند؟ باید گفت: گر اتوبان دست دشمن بود تکلیف چیست؟ باز هم نباید اتوبان را بست؟ تلگرام با فضای مجازی دو مقوله جداست است. تلگرام در اختیار یک فرد روسی است و باید با او اتمام حجت شود که از تهدیدات علیه ملت ایران جلوگیری کند. کسی نمی‌گوید فضای مجازی را ببندید.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: دشمن دنبال تغییر ذائقه و تخلیه روحیه انقلابی است، شریعت و ولایت فقیه و انقلاب امانت الهی است و تکلیف ما پاسداری از این امانت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار