خبرهای داغ:
موسوی گفت: مشکلاتی که مردم دارند مبحثی جداست و موضوع و مباحث مربوط به انقلاب و پایداری آن، بحثی جدا می باشد و این دو را نباید با هم ادغام کرد اما با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد، مردم در تداوم انقلاب و حراست از آرمان های آن هرگز کوتاهی نکرده اند.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۹۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

 

 علی موسوی فرماندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: همان طور که انتظار می رفت مردم همه بسیار پرشور و با بصیرت در راهپیمایی گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند و همان گونه که از ابتدای انقلاب در میدان مبارزه حضور داشتند امروز نیز در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شرکت کردند.

وی گفت: این حضور گسترده در واقع تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و خون شهیدان و همه کسانی است که برای به ثمر نشستن این انقلاب زحمت کشیده و مصائب زیادی را در این مسیر تحمل کرده اند.

فرماندار قزوین با اشاره به مشکلات مردم و حضور همیشگی آنها و بازخورد سیاسی این حضور در سراسر دنیا اظهار کرد: مشکلاتی که مردم دارند مبحثی جداست و موضوع و مباحث مربوط به انقلاب و پایداری آن، بحثی جدا می باشد و این دو را نباید با هم ادغام کرد اما با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد، مردم در تداوم انقلاب و حراست از آرمان های آن هرگز کوتاهی نکرده اند.

موسوی عنوان کرد: مردم سرمایه های واقعی کشور می باشند که همیشه حضور گرم و مقتدرانه و با بصیرت در میدان های دفاع از پایداری انقلاب داشته اند و این امر جای قدردانی دارد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها