سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: دشمنان انقلاب، آسیب پذیری نظام اسلامی را در جایی می‌بینند که مردم حضور نداشته باشند. عدم حضور و حمایت مردم در واقع منفذ و پنجره‌ای برای امیدواری آن‌ها برای برنامه ریزی علیه نظام مقدس اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۸۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به حضور پر رنگ و معنی دار مردم سنندج اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان فرمودند، ۲۲ بهمن امسال بسیار تماشایی و دلپذیر است و حلقه ارتباط وهماهنگی بین نظام و مردم، اسلام است و چیزی غیر از اسلام نمی‌تواند این استحکام و اسقلال را ایجاد و حفظ کند.


وی افزود: در زمان حضرت امام خمینی (ره) نیز چیزی غیر از اسلام، دلیل خیزش و انقلاب مردم ایران نبود و، چون امام راحل منادی اسلام بود، مردم نیز ندای او را گوش جان دادند و انقلاب را با خون خود به ثمر رساندند.


سردار رجبی با اشاره به چشم نواز بودن گستردگی حضور مردم گفت: حضور مردم همواره پویاترین و بانشاط‌ترین عنصر نظام بوده است و این مردم سزاوار خدمت هستند. همۀ مسئولین نظام باید بدانند که باید خادم مردم باشند و در این راه از هیچ خدمتی قصور و کوتاهی نکنند چرا که توجه مسولین به مردم باعث دل گرمی و امیدواری بیشتر آن‌ها به آینده نظام و انقلاب می‌شود. انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و در عین حال ارزشی بود و اگر از این دو مؤلفه دوری گزینیم، مردم نیز از انقلاب دور خواهند شد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک موجود چهل ساله است و این بدین معنی است که این موجود چهل ساله دارای خصیصه‌هایی است که بعد از یک عمر چهل ساله هنوز هم مردم را به حضور و حمایت دعوت می‌کند. مهمترین خصیصۀ انقلاب اسلامی به مثابه یک موجود بالغ، محتوای ارزشی و دینی آن است و زمر ماندگاری و جاودانگی آن را نباید در جای دیگری جز دین و الهی بودن آن جست و جو کرد.

سردار رجبی در ادامه گفت: پیشران بعد داخلی و خارجی انقلاب، مردم و حضور مردم است و دشمنان انقلاب، آسیب پذیری نظام اسلامی را در جایی می‌بینند که مردم حضور نداشته باشند. عدم حضور و حمایت مردم در واقع منفذ و پنجره‌ای برای امیدواری آن‌ها برای برنامه ریزی علیه نظام مقدس اسلامی است.

وی در پایان اظهار داشت: مطمئنا دشمنان ایران اسلامی لحظه لحظۀ این حضور و وحدت مردم را رصد می‌کنند و همین نقطه ناامیدی و یأس دشمن است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات