خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلپایگان با اشاره به اهمیت ورزش و فرهنگ پهلوانی گفت: آنچه در فرهنگ ناب اسلامی اهمیت بیشتری از مقام آوردن ورزشی دارد، اخلاق پهلوانی و فرهنگ ناب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۶۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان؛ سرهنگ محمود فروزاد در مراسم تجلیل از هیئت‌های ورزشی بسیج، مدال آوران جهانی بسیج و مدال آوران جانباز و معلول بسیجی شهرستان گلپایگان که به مناسبت دهه فجر در سالن بصیرت سپاه گلپایگان برگزار شد، بیان کرد: فعالیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با ظرفیت خوب نیرو‌های بسیجی، ارزشی و مردمی که دوست دار انقلاب، نظام و کشور هستند، در جای جای انقلاب اسلامی در حال انجام است.

وی فعالیت‌های ورزشی این شهرستان را مورد قبول دانست و تصریح کرد: فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه ورزش در سطح شهرستان انجام شده و تعامل بسیار خوبی در بدنه ورزش شهرستان بین رده‌های مختلف وجود دارد که امیدواریم این تعامل با قوت بیشتری پا برجا باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان اظهار کرد: حضور همه جانبه مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب بزرگ‌ترین برگ برنده و نقطه قوت نظام بوده که امسال نیز مردم همچون گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند که مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها