مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان بانه با اشاره به نقش مردم در انقلاب گفت: مردم اساسی‌ترین پایه انقلاب بوده و هستند.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۶۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ، سرهنگ "عبدالحسین" یوسفی مشاور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، امروز در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان بانه با اشاره به نقش مردم در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران گفت: ملت بزرگ ایران از بدو شکل گیری انقلاب تا به امروز در انقلاب نقش اساسی داشتند بطوریکه اساسی‌ترین پایه انقلاب را مردم تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به انواع توطئه‌های استکبار از بدو آغاز انقلاب تا کنون اعم از جنگ سخت تا جنگ نرم و تهدید و تحریم افزود: مردم ایران علی رغم همه تهدیدات و تحریم‌هایی که از ابتدای انقلاب تا به امروز از سر گذارانیده اند همواره پای انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده اند و در طول چهار دهه گذشته بحران و فراز و نشیب‌های زیادی را سپری کرده اند.

سرهنگ یوسفی تصریح کرد: امروز مردم ایران بعنوان صاحبان اصلی نظام، بر خلاف دوران طاغوت بطور مستقیم و غیر مستقیم در تصمیمات کلان و مهم کشور دخیل هستند بطوریکه مسئولین ارشد نظام نیز با دخالت و تصمیم خود مردم انتخاب می‌شوند.

مشاور سردار رجبی، استقلال سیاسی را یکی دیگر از دستاورد‌های بزرگ انقلاب برای ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد، نظام اسلامی ایران امروز با قطع وابستگی از دلت‌های غربی و شرقی و حفظ استقلال خود در تصمیمات داخلی و خارجی بر اساس منافع ملی و مردم تصمیم گیری می‌کند.

این مسئول در ادامه امنیت پایدار مردمی را یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این امنیت نیز در سایه حضور خود مردم بدست آمده و تا به امروز حفظ شده است.

وی احساس امنیت را از خود امنیت بالاتر دانست و خاطرنشان کرد: اینکه مردم ما امروز به دور از هر دغه دغه و نا امنی زندگی می‌کنند از خود امنیت مهم‌تر و ارزشمندتر است که بایستی قدر دان این نعمت بزرگ الهی بود.


وی حفظ وتداوم این امنیت را وظیفه همه آحاد مردم ایران دانست و گفت: اگر امروز در کشور پیشرفتی داشته ایم همه در سایه امنیت و آرامش بدست آمده است و همه باید برای حفظ این امنیت بارزش تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات