خبرهای داغ:
مدیر ادراه امور شعب استان قزوین:
مدیر کل اداراه امور شعب استان قزوین گفت: حضور مردم در صحنه انسان را در برابر عظمت امت اسلامی به شکر گزاری خدای متعال می رساند.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۶۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش برگزاری بسیج در قزوین، مدیر کل اداراه امور شعب استان قزوین در گفتگو با خبر گزاری بسیج در قزوین ضمن تبریک 22 بهمن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه انسان را در برابر عظمت امت اسلامی به شکر گزاری خدای متعال می رساند و ما مسئولان وظیفه داریم که به شکرانه خدای متعال از تمام توان خود برای خدمت به مردم تلاش نماییم.
علی یزدان دوست در ادامه افزود: با توجه به بودجه مصوب دولت در سال 97 مردم شاهد رونق در عرصه های مختلف اقتصاد خواهند بود و دولت هم در کنار مردم برای رشد و توسعه اقتصاد تمام زمینه ها را فراهم کرده و اعتماد بین دولت و مردم و نظام با توجه به حضوری که مشاهده می کنید در سطح رضایتمندی خوبی قرار دارد.
مدیر کل اداره امور شعب استان قزوین در پایان اظهار داشت:رشد تولید نیازمند به کار گیری توانمندی ها و استعداد های انسانی و سا ختاری بوده تا بتوانند ابزار و تجهیزات را به کار بگیرند و بانک ملی هم در زمینه رشد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی همیشه پای کار بوده و هست.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها