خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامرعج:
طاهرخانی گفت: استکبار کینه فراوان از مردم ایران به دل دارد زیرا در تاریخ چهل ساله انقلاب سیلی های سختی از ملت ایران دریافت کرده اند و در سردرگمی عجیبی به سر می برند.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۵۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

سونامی ملت خواب گرگ ها را آشفته کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک 22 بهمن گفت: مردم و حکومت حقوق متقابلی دارند که در طی 4 دهه انقلاب همواره مردم جلوتر از مسئولان بودند همانگونه که می بینید حضور گسترده مردم علیرغم تمام مشکلاتی که دارند به پای انقلاب و رهبری ایستادند و اتحاد و انسجام خویش را نشان می دهند.
سرهنگ ابوالفضل طاهر خانی گفت :مردم رهبر انقلاب را شخصی دانا، مدبر و آگاه به زمان دانسته که با شجاعت تمام در برابراستکبار ایستاده است. مسئولان جامعه باید کمبود ها و کسری ها را مرتفع کنند تا بتوانند مردم سالاری دینی را به نحو احسن انجام شود.

وی دامه داد: در آشوب های اخیرتمام معاندین انقلاب اتحاد و انسجام را محک زدند تا بتوانند از فضای غبار آلود به نفع خودشان بهره برداری کنند که باز هم مردم به میدان آمدند و نسخه فتنه و نفاق را برچیدند.
وی اظهار داشت:هیچ ملتی به بزرگی مردم ایران در تاریخ انبیا و اولیا نیامده است و به همین دلیل لیاقت و شایستگی مردم ایران بیش از سطح فعلی بوده لذا هرچقدر مسئولین نظام تلاش شبانه روزی کنند تازه می توانند ذره ای ازحق الناس را عمل کرده باشند.

طاهرخانی تاکید کرد: استکبار کینه فراوان از مردم ایران به دل دارد زیرا در تاریخ چهل ساله انقلاب سیلی های سختی از ملت ایران دریافت کرده اند و در سردرگمی عجیبی به سر می برند.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامرعج در پایان ضمن قدر دانی از حضورمردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مرگ بر آمریکا وارد چهلمین سال ایستادگی شد و سونامی ملت ایران خواب های زیادی را در داخل و خارج آشفته می کند که نباید از مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم غافل شد و در سایه اتحاد با ولایت می توان به مشکلات غلبه کرد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها