خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان در نماز جمعه دهه فجر گفت: هر سه قوه باید با وضع قوانین شفاف جلوی فساد ها و تبعیض ها را بگیرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۴۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی طهماسبی در نماز جمعه این هفته که در مصلی گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: قوه قضائیه با غارتگران بیت المال علی وار برخورد کنند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه قوه قضائیه موظف است با غارتگران بیت المال بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد کند، گفت: کسانی که قبل از انقلاب بضاعتی نداشتند، ولی اکنون میلیارد‌ها تومان پول و املاک برای خود کسب کردند، باید با آن‌ها برخورد شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هر سه قوه باید با وضع قوانین شفاف جلوی فساد‌ها و تبعیض‌ها را بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی از مجلس نیز خواست با نظارت و اجرای قوانین و قوه مجریه با برکناری مدیران متخلف و فاسد جلوی فساد‌ها و تبعیض‌ها را بگیرند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه این مردم ۳۹ سال همراه انقلاب بودند و پای درخت انقلاب خون عزیزترین کسانشان ریخته شده است، عنوان کرد: مردم ما در عین حال که از برخی مشکلات ناراحتند، هیچ گاه اجازه نخواهند داد که انقلاب در خطر بیفتد.

وی با اشاره به خبر حضور آتی رئیس جمهور فرانسه در کشور، تصریح کرد: ما به دنبال تعامل با دنیا، ولی در چارچوب حفظ منافع ملی مان. هستیم

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی با یادآوری یاوه گویی‌های اخیر رئیس جمهور فرانسه  در مورد تحت فشار قرار دادن ایران برای دست برداشتن کشور از فعالیت‌های موشکی و اقدامات کشور در منطقه، خاطرنشان کرد: مردم ما از مسئولان می‌خواهند قبل از حضور رئیس جمهور فرانسه در ایران شفاف  موضع خود را بیان کنند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه در دنیایی که آمریکای جنایتکار هر روز صحبت از تسلیحات جدید هسته‌ای می‌کند و رقابت‌های تسلیحاتی بین مردم وجود دارد، گفت: آن‌ها از ما می‌خواهند دست بسته بمانیم تا هر بلایی که بخواهند سر ما دربیاورند.

وی افزود: مسئولان کشور باید به صراحت اعلام کنند که تاسیسات موشکی ما هرگز قابل مذاکره نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها