فرماندار بیجار گفت:این سیاه نمایی‌ها راهی به جای نمی‌برد و بدانند این جوانان و مردم همان مردمی هستند که سی و نه سال قبل شاخ استکبار را شکستند و رژیم منحوس پهلوی و دشمنان خارجی و داخلی را شکست دادند.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۴۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بیژن زندیه صبح امروز در جمع راهپیمایی کنندگان شهر بیجار با تبریک فرارسیدن چهلمین بهار آزادی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت:امروز در حالی چهلمین بهار آزادی را جشن می‌گیریم که دشمنان قسم خورده ما که از ابتدای انقلاب منافع آن‌ها به خطر افتاده بود کینه و دشمنی آن‌ها بیشتر شد.

وی با بیان اینکه در سی و نه سال گذشته دشمنان از دستان رشید این ملت سیلی محکم خوردند، افزود:، اما باز هم عبرت نگرفتند و از ابتدای انقلاب با توطئه‌ها و ترفند‌های مختلف در صدد براندازی پایه‌های انقلاب اسلامی بودند.

فرماندار بیجار گفت:اما از آنجای که ملت آزاده ایران با اهدای خون جوانان خود این انقلاب را به ثمر رساندند و همیشه یار و مدافع نگذاشتند کوچکترین صدمه‌ای به انقلاب برسد.

زندیه تصریح کرد: دشمنان نظام در جنگ تحمیلی سیلی محکم خوردند، و بعد از جنگ تحمیلی انواع گروهک‌های داخلی و خارجی را برای جنگ با نظام تسلیح کردند، اما باز مردم سرافراز انقلاب اسلامی به پیروی از رهبر خود نگذاشتند کوچکترین آسیبی به انقلاب اسلامی ایران وارد شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن تمام راه‌ها را برای صدمه به انقلاب امتحان کرده است، افزود: ترفند جدید دشمنان ورود به مسائل اقتصادی مملکت و سرمایه ریزی برای آن است.

فرماندار بیجار ادامه داد:با توجه به شکست مفتضحانه دشمنان، آن‌ها به خوبی ملت ما را نشناخته اند و فکر‌ی کنند با تحریم و مشکلات اقتصادی می‌توانند ملت ما را از انقلاب رویگردانند.

این مسئول خاطر نشان کرد: این سیاه نمایی‌ها راهی به جای نمی‌برد و بدانند این جوانان و مردم همان مردمی هستند که سی و نه سال قبل شاخ استکبار را شکستند و رژیم منحوس پهلوی و دشمنان خارجی و داخلی را شکست دادند.

وی با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سی و نه سال گذشته، گفت: قاطعیت نظام بر اساس ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

زندیه اضافه کرد: اگر امروز عزتمندانه حرکت می‌کنیم و استقلال و امنیت پایداری داریم به برکت انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه است که ناخدای کشتی انقلاب در امواج متلاطم است.

فرماندار بیجار با اشاره به خدمات دولت‌های مختلف در سی و نه سال گذشته، گفت: اگر بخواهیم به عظمت انقلاب اسلامی پی ببریم باید شناخت دقیقی از ۴۰ سال گذشته را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: چهل سال قبل از هر لحاظی کشور عقب افتاده بودیم، و یکی از آن‌ها از لحاظ شاخص علمی بود که در حال حاضر جزء ۱۰ کشور برتر جهان هستیم.

زندیه خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی جزء ۱۰ کشور برتر هوا فضا هستند که یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

فرماندار بیجار با تاکید بر اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی موجب رنجش خاطر مردم شده است، اما دولت با تمام تلاش و سعی خود در صدد برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم هستند.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات