توسط گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی شهرستان مه‌ولات صورت گرفت؛
گروه جهادی بسیج جامع پزشکی شهرستان مه ولات به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور در روستای قلعه نو مه ولات به صورت رایگان مردم این منطقه را ویزیت و اهدای دارو کردند.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۳۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
 فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  از اعزام گروه جهادی بسیج جامع پزشکی شهرستان به روستای محروم قلعه نو خبرداد و گفت: گروه جهادی بسیج جامع پزشکی به منظور پاسداشت ایثار و فداکاری‌های شهدای انقلاب اسلامی با حضور در مناطق محروم شهرتان مه ولات، خدمات بهداشتی و درمانی خود را بصورت رایگان در اختیار مردم این مناطق قرار می‌دهد.

سرهنگ محمدحسن مقدم با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی، خدمت رسانی به محرومین جامعه را در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و گفت:در همین راستا به ۷۰ نفر از مردم روستای محروم قلعه نو با همکاری شبکه بهداشت و درمان ویزیت و داروی رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.

دکتر حبیبی مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به رسیدگی به مناطق محروم، شبکه بهداشت و درمان مه ولات به مناسبت‌های مختلف تیمی از پزشکان متخصص را به مناطق کمتر برخوردار اعزام می‌کند.

قابل ذکر است؛ علاوه بر تیم پزشکان بسیج جامعه پزشکی، سپاه ناحیه مه ولات و هلال احمر نیز در این کار مشارکت داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها