امام جمعه قروه:

رهبرمعظم انقلاب و مردم دو محور اصلی انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه قروه گفت: حکومت ایران اسلامی دارای دو محور اصلی است که اگر این دو محور نباشند حکومتی نیز وجود ندارد و آن مردم و رهبری هستند که در کنار یکدیگر قرار دارند و حضور رهبری در میان مردم است که امید بخش است.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۳۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام حسن باباییان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سخنرانی مراسم اظهار داشت: امروز روز یاس دشمن است چرا که اسلام ما اسلام ناب محمدی (ص) است

وی افزود: اثر این راهپیمایی باید در این باشد که مسئولین ما ساده زیست باشند و در میان مردم حضور داشته باشند و به مردم خدمت کنند و کار‌های ماندگاری از خود به جای بگذارند.

امام جمعه قروه ادامه داد: این حضور باشکوه امروز مردم عزت و سربلندی و شرافت مردم را به تصویر می‌کشد و این راهپیمایی تماشایی است که این عظمت و بزرگی را نظاره گر هستیم.

وی ادامه داد: انقلاب ملت ما در برابر یک رژیم کاملا فاسد که همه و همه به دنبال فساد و ایجاد جو خفقان بودند ایجاد شد.

باباییان ادامه داد:، اما ملت ما ریشه در تاریخ دارند و مسلمان هستند و از فساد راضی نیستند و به فساد دل نمی‌دهند و انقلاب را به وجود آوردند و از حکومت فاسد به حکومتی الهی با شعار اسلام خواهی وارد شدند.

به گفته باباییان امروز مردم حضور بی نظیر و تماشایی را رقم زدند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

وی ادامه داد: حکومت ایران اسلامی دارای دو محور اصلی است که اگر این دو محور نباشند حکومتی نیز وجود ندارد و آن مردم و رهبری هستند که در کنار یکدیگر قرار دارند و حضور رهبری در میان مردم است که امید بخش است.

باباییان گفت: امروز پرچم نظام جمهوری اسلامی برافراشته‌تر از همیشه است و جوانان و نوجوانان در این برافراشته شدن نقش موثری دارند.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند مسئولین به وظایف خود عمل کنند خاطر نشان کرد: ما باید از ظرفیت‌های قروه و دهگلان استفاده کنیم چرا که استعداد‌های این منطقه دارای پتانسیل بالایی هستند که می‌توانیم با ایجاد پروژه‌هایی مناسب اشتغال زایی پایداری برای جوانان ایجاد کنیم

وی ادامه داد: پروژه فولاد کردستان باید یکی از خواسته‌های جدی ما باشد که این پروژه طرفیت ۵ هزار شغل دارد.

باباییان با طرح سوال از استاندار کردستان گفت: وقتی که کار فولاد زنجیره کردستان تمام است چرا کلنگ زنی ان آغاز نمی‌شود و چرا در این خصوص تعلل می‌شود؟

وی ادامه داد: امروز نمایندگان سابق شهرستان قروه و روسای جمهور گذشته نباید مدعی باشند بلکه باید پاسخگوی رفتار و اعمال خود باشند که امروز مردم این شهرستان‌ها از آب سد آزاد و قوچم بی بهره هستند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار