همزمان به دهه مبارک فجر یادواره شهدای روستای آزادگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۹۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حمزه رازي پور در اين يادواره ضمن اشاره به سالگرد انقلاب و دهه مبارك فجر اظهار کرد: شهدا براي زنده نگه داشتن آرمان هاي انقلاب و امام رحمت الله عليه پا در عرصه نبرد با بدخواهان انقلاب اسلامي گذاشتند.

کارشناس مذهبی عنوان داشت: شهدا به اين نكته واقف بودند كه عمل انسان را ديگري انجام نمي دهد و مي بايست خود او تلاش كند چنانچه در روايت آمده است كه رزق انسان را كسي نخواهد خورد و خداوند متعال رزق هر كسي را مي دهد و كسي كه با تلاش خود رزقش نصيبش شود اوست كه رستگار خواهد شد.

رازي پور در ادامه افزود: انسان در نهايت خواهد مرد و طعم مرگ را خواهد چشيد اما خوشا به حال آنانكه مرگ برتر را انتخاب كرده و براي رسيدن به محبوب خويش از بهترين مسير عبور كردند و آنان همان شهدا هستند كه فهميدند اين دنيا فاني است و بايد كوچ كردو لذا با بهترين مرگ پا در جهان ابدي گذاشتند.

حمزه رازي پور با اشاره به اهميت برگزاري يادواره شهدا گفت: اين يادواره ها براي زنده نگه داشتن ياد آنان و تلنگر زدن به خودمان است و مي بايست در نظر داشت كه شهدا به اين يادواره ها نياز ندارند و اين ما هستيم كه با حضور در اين مراسم ها بايد زنگار از دلهايمان بزداييم و از غفلت ها دور شويم.

در انتهاي اين مراسم برنامه غبارروبي مزار شهدا توسط مردم شريف روستا برگزار شد.

لازم به يادآوري است كه روستاي آزادگان از توابع شهرستان بن و در مرز استان اصفهان قرار دارد كه اين روستا با وسعت كم 9 شهيد گلگون كفن تقديم انقلاب كرده كه پيكر دو شهيد آن در اين روستا مدفون است.

ارسال نظرات