خبرهای داغ:
حضور بی نظیر مردم شهرستان میانه در راهپیمایی سراسری سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حماسه ای دیگر از اوراق تاریخ انقلابی گری این ملت را رقم زد.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۹۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هزاران نفر از مردم شهید پرور، ولایت مدار و انقلابی میانه اعم از پیر و جوان، زن و مرد، متشکل از اقشار مختلف جامعه با حضوری باشکوه در راهپیمایی سراسری 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

   مردم میانه با سر دادن شعارهای ضد استکباری و ضد استبدادی، اقدامات وحشیانه و کشتارهای مردم بی دفاع و مظلوم جهان را محکوم کرده و با مشت های گره کرده با تمام توان بر سر آمریکا، اسرائیل و دیگر کشورهای استکباری و استعماری، فریاد زدند.

باز هم شکوه اقتدار حضور عظیم مردمی در میانه موج زد ‎

   میانه ای ها اتحاد و یکدلی خود را در این راهپیمایی به نمایش گذاشته و تو دهنی محکمی بر دهان یاوه گویان، دشمنان خارجی، منافقان و طاغوت طلبان زدند و نشان دادند که همچون گذشته روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و مشکلات زندگی نمی تواند آنها را از انقلاب و اسلام جدا سازد.

   مردم میانه دیشب نیز با تجمع در پارک انقلاب این شهر، به نورافشانی پرداخته و با فریادهای «الله اکبر» خود سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

ارسال نظرات