​جانشین بسیج دانشجویی شهرستان خاش گفت: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و تاریکی بود
کد خبر: ۸۹۸۷۴۵۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
پورزنجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نخستین انقلاب موفق سیاسی ـ. اسلامی را به جهان عرضه کرد تا مسلمانان و ملت‌های تحت ستم در سراسر جهان بتوانند از ثمرات آن، بهره‌مند شدند.


وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دلایل متعدد، قدرت‌های استکباری را به تکاپو واداشت؛ این انقلاب بیش از هر چیز نشان داد که یک ملت حتی با دست خالی می‌تواند منشاء تغییرات بزرگ حتی در معادلات و محاسبات قدرت‌های جهانی شود.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تمام عیار بین ایران و آمریکا را آغاز کرد اظهار داشت: جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام ایدئولوژیک٬ استکبارستیزی را در صدر امور خود قرار داد.

وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا تصریح کرد: آمریکایی‌ها سعی کردند از همان اول انقلاب اسلامی با ترفند‌هایی آن را از بین ببرند؛ ۱۷ ترفند از ابتدای انقلاب تا کنون علیه ایران بکار بسته شده است؛ سه کودتا٬ پنج منازعه قومی٬ ایجاد چهار گروه تروریستی برای ترور مسئولین٬ دو جنگ و سه فتنه بزرگ علیه ایران انجام شد، اما برغم این توطئه ها؛ سیر تحولات منطقه خاورمیانه، اکنون حول مقاومت‌های مردمی قرار دارد و آثار این تغییر رویکرد را می‌توان در شکست‌های پی در پی امریکا و ایادی اش در منطقه دید.

جانشین بسیج دانشجویی خاش به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: درست است که جوانان انقلابی وقایع قبل انقلاب و روز‌های انقلاب را ندیده اند، ولی با عملکرد خوب خود این موضوع را نشان داده اند که این جوانان با گذشت سی و نه سال از انقلاب همگام با جامعه نقش آفرینی می‌کنند.

وی همچنین ابراز کرد: دشمنی‌ها، توطئه‌ها و مخالفت‌های آمریکا و کشور‌های غربی علیه ایران به دلیل استقلال و تن ندادن ایران به سلطه و استعمار غرب است؛ تا زمانی که ایران مستقل بماند و در برابر سلطه آمریکا سر تعظیم فرود نیاورد، دشمنی‌ها و مخالفت‌های آمریکا ادامه خواهد داشت، جمهوری اسلامی ایران از نظر آمریکا غیرقابل پذیرش است، چون از استقلال خود چشم‌پوشی نمی‌کند.

پورزنجانی ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران نخستین انقلاب موفق سیاسی ـ. اسلامی را به جهان عرضه کرد تا مسلمانان و ملت‌های تحت ستم در سراسر جهان بتوانند از ثمرات آن، بهره‌مند شدند.
ارسال نظرات