مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و عزت خود را بار دیگر به رخ دشمنان می‌کشند و دشمنان اسلام منکوب، عصبانی و ناکام در توطئه‌های خود خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۵۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
حجت‌الاسلام سیدجواد میرشفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور همیشه با بصیرت و ولایی ملت ایران در این اجتماع باشکوه اظهار کرد: دشمنان ما با ابزار نرم و توطئه‌های پیچیده تلاش کرده‌اند تا این مردم را از انقلاب و اسلام ولایت جدا کنند و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند.
وی افزود: دشمنان این نظام با امتحان شیوه‌های مختلف برای انحراف و نابودی انقلاب اسلامی تاکنون موفق نبوده‌اند و دلیل آن حضور مردم در صحنه و تبعیت از ولایت بوده است و این چیزی که دشمنان هنوز نتوانسته‌اند برای آن نسخه‌ای پیدا کنند.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی با صلابت و اقتدار و با تکیه‌بر مردم تمام تلاش خود را در جهت هدایت این انقلاب به کار بسته و مردم ما نیز با بصیرتی که دارند، از این خط و مسیر تبعیت می‌کنند و موفق نیز بوده‌اند.
میرشفیعی اضافه کرد: اوج اقتدار و حضور مردم در صحنه انقلاب هرساله در راهپیمایی ۲۲ بهمن متجلی می‌شود و امسال نیز همان‌گونه که رهبری انقلاب فرمودند مردم خواهد آمد و جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان را در میدان عمل خواهد داد.
وی تصریح کرد: راهپیمایی امسال در ۲۲ بهمن پرشورتر از گذشته خواهد بود و دشمنان اسلام منکوب و عصبانی و ناکام در توطئه‌های خود خواهند شد.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه دشمن هر چه بیشتر تلاش کند ناامیدتر خواهد شد، گفت: این ملت در طول سالیان درازی که از این انقلاب می‌گذرد و امروز به تکامل رسیده روزبه‌روز آگاه‌تر و مقاوم‌تر می‌شوند و کار دشمن سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود؛ اما دست از دشمنی برنمی‌دارند و ما باید هوشیار باشیم و صحنه را خالی نکنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها