سرلشکرسلیمانی درراهپیمایی 22بهمن کرمان:

پز اپوزیسیون گرفتن غلط است/باید خاک پای ملت را بوسید/ با تعلقات جناحی وشخصی نمی توان خدمت کرد

فرمانده سپاه قدس با بیان رموز موفقیت ایران تأکید نمود:امروز رمز موفقیت ما در دو چیز است یکی پیروی مطلق از امام خامنه‌ای عزیز و این فقیه عالیقدر، من متاسفم که برخی که خود را پیرو خط امام میدانند بجای نامه سرگشاده نوشتن به دشمن به، ولی فقیه ایستاده در برابر دشمن نامه مینویسند. این درست است؟
کد خبر: ۸۹۸۷۴۲۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرلشکر سلیمانی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن  شهر کرمان پس ازادای احترام به روح پاک امام راحل (ره) و شهدا با تحلیلی از ماهیت مردمی و دینی انقلاب اسلامی ایران گفت:انقلابی ما انقلابی بود که سیاه وسفید شهری روستایی مدارس ودانشگا‌ها همه با هم قیام کردندپس انقاب اسلامی با انقلاب‌های دیگر تفاوت اساسی دارد
سردار سلیمانی بیان داشت: انقلاب ما در مقطعی به وقوع پیوست که دنیا تحت حاکمیت یک دوقطبی جهانی بود و کسی در جهان باور نمیکرد کشوری بتواند مستقل از این دو بلوک، حرکت کند و حرف بزند
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک استثناء بود افزود:ماهیت انقلاب ما نه قشری بود، نه نژادی، نه با دخالت نظامی و به شکل کودتا و نه نتیجه مداخله خارجی، انقلاب ما همه مردم ایران را در درون خود جای داد و از این حیث کم نظیر و بی سابقه است.
فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه باید خاک پای این ملت را بوسیدخاطرنشان کرد:خداوند سبحان را شکر می‌کنیم که ما را در همه ملایمات، بهره‌مند از ملتی صبور، پایدار و ارزشمند نمود؛ شکر می‌کنیم خداوند سبحان را که انقلاب ما را تضمین کرد؛ ملت ایران با هوشمندی همه فتنه ها، از جمله فتنه ۸۸ و همین فتنه اخیر را که دشمن با سوء استفاده از برخی نارضایتی‌ها بوجود آورده بود، بصورت خودجوش خنثی کرد
سلیمانی افزود:حضرت امام، چون برای حق قیام کرده بود با هیچ باطلی سازش نکرد. اجازه رشد باطل‌ها را در کشور نداد. امام تنها همراهی کسانی را می‌پذیرفت که نیت حق و نیت الهی داشتند و به سینه کسانی که نیت غیرالهی و قصد کسب منافع شخصی و فامیلی و جناحی و گروهی داشتند، دست رد می‌زد.
قاسم سلیمانی با اشاره شعار مامی توانیم افزود:امام خمینی (ره) هرگز مطرح نکرد که، چون دشمن قوی است ما نمیتوانیم، این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب هم دائما مطرح میکند که این جمله "ما نمیتوانیم" را بکُشید.
سردار با اشاره به دیگر خصوصیات بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان داشت:امام با هیچ باطلی سازش نکرد، این خیلی برای مدیریت امروز مهم است. برخی امروز خرده میگیرند خود را پیرو امام مینامند، اما جور دیگری عمل میکند. امام هر باطلی را از ریشه نابود کرد. چرا به سخنان قاطع و مواضع رهبرانقلاب خرده میگیرید؟ امام را ندیدید؟ سخنان امام در مقابل ضدانقلاب و دشمنان را نشنیدید؟

وی همچنین ابرازداشت:امام خط شکن بود اول خود حرکت کرد بعد مردم را فراخواند، دلیل موفقیت ما در جنگ نیز برگرفته از همین فرهنگ بود، فرماندهان در جنگ جلودار بودند. اگر وزیری در ساختمان بلند بالا و کاخ نشست و دستور صادر کرد، این فرمان تا به نفع ملت اجرا شود نفس مردم را میگیرد.
سرلشکر سلیمانی با بیان اینکه هرکس در مسیر ترساندن مردم از دشمن حرکت میکند خیانت کار است گفت: امام اول کاری که کردند سیلی زدن به ترس بود. خود ترسی از قدرت‌ها نداشتند و این ترس را در حوزه‌های علمیه و سپس در جامعه هم از بین بردند.
سلیمانی در ادامه یادآورشد:حرف امام همیشه "خدا" بود و این رمز موفقیت امام بود. اگر خدا و اسلام خواهی امام را از جامعه بگیریم و از قدرت‌های مادی هراسیدیم کشور و همه اقشار جامعه اسیب می‌بینند. امروز باید از اسلام زدایی از جامعه خوف داشته باشیم، اگر این کشور ضعیف شد همه اقشار آسیب خواهند دید. رکن قدرت نظام، اسلام است اگر پایه‌های اسلام ضعیف شد دشمن میتواند به ما ضربه بزند.
حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه پیشرفت کشور حاصل شعار نه شرقی نه غربی است تصریح نمود:برخی که دنبال ارتباط با آمریکا هستند از کشور‌های هم پیمان آمریکا عبرت بگیرید، ببینید چه وضعیتی دارند، تحریم هم نیستند، اما امروز به فلاکت افتاده اند، این‌ها که هم پیمان آمریکا هستند. برخی برداشت غلطی کردند و میگویند همانگونه که امام خمینی جام زهر را نوشید امروز هم رهبرانقلاب جام زهر را بنوشد و ارتباط برقرار شود، این چه غلط بزرگی است این چه سفسطه‌ای است. اینکار جان اسلام و ایران را میگیرد؛ شرایط امروز با زمان جنگ قابل مقایسه نیست.
سرلشکرسلیمانی با یاداوری فتنه اخیر ایراز داشت:این حوادث کوچکی که اخیرا در ایران اتفاق افتاد برای شما ملت ناچیز بود، اما ملت‌های مقاومت را در منطقه نگران کرده بود و از ما سوال میکردند. چون آن‌ها به ایران امید دارند؛ ایران در جان‌های مردم منطقه جاگرفته است، شما دیدید یک سازمان کوچکی که نترسیدن را از ملت ایران یاد گرفت، بنام حزب الله چه سیلی به رژیم صهیونیستی زد و او را سرجای خود نشاند.
فرمانده سپاه قدس با بیان رموز موفقیت ایران تأکید نمود:امروز رمز موفقیت ما در دو چیز است یکی پیروی مطلق از امام خامنه‌ای عزیز و این فقیه عالیقدر، من متاسفم که برخی که خود را پیرو خط امام میدانند بجای نامه سرگشاده نوشتن به دشمن به، ولی فقیه ایستاده در برابر دشمن نامه مینویسند. این درست است؟ امروز برخی که در گوشه نشسته اند و کز کرده اند و در برابر انقلابی که امام تاسیس کرد، پز اپوزیسیون را میدهند این غلط است. البته خیلی‌ها مثل کف روی آب بودند و رفتند؛ روزی کسی با تز انقلابی به صورت شهید همت در سپاه تهران سیلی زد، امروز همان آدم مزدور آمریکاست و در آمریکا برای او جاسوسی میکند.
سردار سلیمانی در پایان تصریح نمود:اگر ما تعلقات را زیر پا گذاشتیم مانند شهدا میتوانیم به کشور خدمت کنیم. اما اگر تعلقات شخصی، گروهی و جناحی داشتیم قادر به خدمت به مردم نیستیم
ارسال نظرات
آخرین اخبار