به مناسبت دهه فجر و در مراغه؛

برترین های مسابقات ووشو نونهالان آذربایجان شرقی مشخص شدند

مسابقات ووشو قهرمانی نونهالان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با شناخت و معرفی نفرات برتر خود در مراغه به پایان رسید.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۹۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این مسابقات ووشوکاران استان از شهرستان های تبریز، مراغه، بناب، عجب شیر، سراب و مرند و در رشته ساندا شرکت کرده بودند  در هشت وزن به رقابت پرداختند که نتایج زیر به دست آمد؛
وزن منهای 24 کیلوگر؛ محمدمهدی بنانی و سهیل سهراب زاده هر دو از مراغه به ترتیب نخست و دوم شدند و جواد گل احمدی از تبریز در جایگاه سوم قرار گرفت.
وزن منهای27 کیلوگرم؛ کیارش صاحب از مراغه نخست، فراز مؤذنی از تبریز دوم و ابوالفضل ناصحی از بناب و امیر رضا معماری از تبریز به طور مشترک سوم شدند.
وزن منهای 30 کیلوگرم؛ عطا شاه محمدی و علی درگاهی هر دو از تبریز به ترتیب اول و دوم شدند و سامیار رجبپور و امیر حسین تومن از تبریز به طور مشترک سوم شدند.
وزن منهای 33 کیلوگرم؛ عرفان نقدی و صدرا رضایی هر دو از مراغه به ترتیب اول و دوم شدند و امیرطاها روشنی و علی اصغر شبان هر دو از تبریز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
وزن منهای 36 کیلوگرم؛ ابوالفضل ابراهیمی از تبریز اول، محمد احمدی از عجبشیر دوم و مهیار غیوری و علی نصیری هر دو از تبریز به طور مشترک سوم شدند.

برترین های مسابقات ووشو نونهالان آذربایجان شرقی مشخص شدند
وزن منهای 39 کیلوگرم؛ سجاد امین امیری و عطا ابراهیمی هر دو از مراغه به ترتیب اول و دوم شدند و معین باقرپور از تبریز در جایگاه سوم قرار گرفت.
وزن منهای 42 کیلوگرم؛ امین فهمی از عجب شیر به مقام اول رسید و همچنین در وزن منهای 45 کیلوگرم؛ امیر مهدی صوفیلر از مراغه و کیارش خلیلی از تبریز به ترتیب به مقام های اول و دوم این وزن دست یافتند.

این رقابت ها امروز با حضور 60 ووشو کار نونهال در سالن ورزشی آزادی مراغه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها