خبرهای داغ:

مسابقات والیبال جام گرامیداشت دهه فجر در مراغه برگزار شد

مسابقات والیبال جام گرامیداشت دهه فجر به همت تربیت بدنی سپاه مراغه با حضور هشت تیم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۷۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

مسئول برگزاری مسابقات جام دهه فجر سپاه مراغه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: مسابقات والیبال جام دهه فجر این شهرستان با شرکت 8 تیم از حوزه های بسیج از اوایل بهمن آغاز شده و پس از برگزاری مسابقات متعدد در بین شرکت کنندگان، نهایتا با برتری تیم بسیج دانشجویی به کار خود پایان داد.

غفور  ابراهیمی افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با هدف توسعه ورزش، تقویت روحیه دوستی و نشاط  در رشته های مختلف از جمله  والیبال  حوزه های مقاومت در سالن 9 دی مراغه برگزار شد.

وی اضافه کرد: در پایان این رقابت ها تیم حوزه دانشجویی مقام اول را کسب کرد و تیم های شرکت کننده از ارتش و حوزه نصر 7 هم به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

مسابقات والیبال جام گرامیداشت دهه فجر در مراغه برگزار شد

ابراهیمی ادامه داد: در مسابقات تیر اندازی با کلت و تفنگ بادی در بین نیروهای مسلح هم ارتش مقام نخست را کسب کرد و تیم های سپاه و نیروی انتظامی هم به مقام دوم و سوم رسیدند.

وی با بیان اینکه مسابقات فوتسال بین تیم های حوزه علمیه های مراغه در حال برگزاری است، اظهارداشت: در پایان این دوره از رقابت ها، تیم های برتر این مسابقات با اهدا لوح سپاس تجلیل می شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها