خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه آیت الله میرشاه ولد در تمامی سنگر انقلاب حضور پیدا می‌کرد، گفت:وی سیدی از تبار فاطمی و فقیهی از تبار مکتب امامین صادقین(ع) و سربازی از تبار مهدوی و شاگردی از تبار خمینی کبیر(ره) بود.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۷۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

آیت الله میرشاه ولد در تمامی سنگر انقلاب حضور پیدا می‌کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری با صدور پیامی از یاد و خاطره حضرت آیت الله میرشاه ولد و روز ملی ملایر را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه سی و نهمین سالگرد فجرانقلاب یاد و خاطره امام انقلاب وهمه فجرآفرینان به ویژه یاد و خاطره رهبر مبارزین انقلاب در شهرستان ملایر مرحوم حضرت آیت الله میرشاه ولد را گرامی می‌داریم، سیدی از تبار فاطمی و فقیهی از تبار مکتب امامین صادقین(ع) و سربازی از تبار مهدوی و شاگردی از تبار خمینی کبیر(ره).

مردم انقلابی این خطه بوی امام انقلاب را از وجود معطر به فقاهت و طهارت آن عالم ربانی استشمام می‌کردند و در تمامی سنگر انقلاب حضور پیدا می‌کردند.

یکی از بزرگ‌ترین خدمات آن روحانی وارسته و فرهیخته بنیانگذاری امامت جمعه در این شهرستان بود و با نفس پاک و نفس مطمئنه توانست در بوستان آدینه انسان‌های بزرگی را تربیت و به رشد و کمال برساند و خیل عظیم میهمانان مشتاق میعادگاه جمعه امروزی مرهون آن هادی سالک است.

باش تا صبح دولتت بدمد

کاین هنوزاز نتایج سحراست

درسالگرد رحلت جانسوز آن عزیز سفرکرده با حضوردر مراسم روز ملی ملایر مقام شامخ او را تجلیل و بر تداوم راه مراد جمارانی او در رکاب حضرت امام خامنه ای عزیز تجدید عهد می نمائیم.

روحش شاد و یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات