مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۴۳۷۰ سبد کالا در بین خانواده‌های مددجوی امداد استان مرکزی توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۵۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی و مسئول کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر در حاشیه عیادت از بیماران دو بیمارستان آیت الله خوانساری و امیرالمومنین(ع) اراک که با حضور مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی دهه مبارک فجر و اعضای کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر استان مرکزی برگزار شد، گفت: عیادت از بیماران یک وظیفه انسانی است که باید در همه اوقات انجام شود و در این بین مسئولین می‌بایست ضمن عیادت از بیماران مشکلات آن‌ها را بررسی و رفع کنند.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در راستای ارائه خدمت به مددجویان تحت پوشش در استان گفت : مددجويان كميته امداد با توجه به پشتيباني‌هاي درماني كميته امداد و رسيدگي به امور درماني آنها هيچگونه مشكلي در زمينه درمان و بستري در بيمارستان و تهيه دارو ندارند و اين از خدمات خوب كميته امداد برای مددجویان بیمار تحت حمایت است.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در ادامه با اشاره به برنامه های کمیته همیاری و تشکل های مردمی دهه مبارک فجر گفت: هدف اصلی کمیته همیاری و تشکل های مردمی دهه مبارک فجر تبیین دستاوردهای انقلاب در بین محرومان و مستضعفان است.

موسی‌نژاد  یادآور شد: در دهه مبارک فجر افتتاح ۳۳۳ پروژه عمرانی (افتتاح مسکن محرومان، کلینیک و مراکز درمانی، مهدهای کودک، فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری و ...)، دیدار ۱۵۰ خانواده‌ شهید استان، توزیع ۴۳۷۰ سبد کالا در بین خانواده‌های جامعه هدف و بازدید از ۳۰۰ خانواده مددجویان و محرومان در قالب طرح مفتاح از برنامه‌های این کمیته در ایام الله دهه مبارک فجر است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات