خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

دشمنان اسلام به‌دنبال از بین بردن حجاب فاطمی/ نباید دشمنی دیرینه آمریکا با انقلاب فراموش شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان گفت: باید از نیرنگ‌های دشمنان اسلام برای از بین بردن حجاب فاطمی آگاه بوده و بصیرت داشته باشیم تا بتوانیم از راه درست جوانان را به سمت این الگوی بزرگ هدایت کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۳۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷

دشمنان اسلام به‌دنبال از بین بردن حجاب فاطمی/ نباید دشمنی دیرینه آمریکا با انقلاب فراموش شودحجت‌الاسلام محمد ولی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) الگوی کاملی برای زنان است و جوانان و نوجوانان و همه زنان جهان باید رفتارها و اخلاقیات این بانوی بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان گفت: باید از نیرنگ‌های دشمنان اسلام برای از بین بردن حجاب فاطمی آگاه بوده و بصیرت داشته باشیم تا بتوانیم از راه درست جوانان را به سمت این الگوی بزرگ هدایت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: دشمن دیرینه ایران و جهان اسلام، آمریکا و اسرائیل با نیرنگ‌ها و سیاست‌های اخیر خود در ظاهر از در دوستی وارد شدند و لطمه‌های بسیاری به کشور و مردم زدند.

وی ادامه داد: خواب بودن برخی از مسئولین در این زمینه و بی توجهی نسبت به عواقب غرب‌زدگی باعث دوچندان شدن این نفوذها شده است.

دارابی تصریح کرد: باید مردم بیدار و آگاه شوند و بصیرت و ذهن خود را مشغول چیزهای جزئی نکنند که از اصل موضوع که همان دشمنی دیرین آمریکا با انقلاب و اسلام است فراموش شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات