یادواره شهدای پایگاه محدثه فریمان برگزار شد

یادواره شهدای پایگاه محدثه فریمان با حضور جمعی از مردم، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان به همت خواهران بسیجی پایگاه در محل مسجد جوادالائمه (ع) فریمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۳۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ راوی دفاع مقدس در این مراسم معنوی اظهار کرد: امروز یادآوری خاطرات و سیره شهدای هشت سال دفاع مقدس بدون پرداختن به مقوله بصیرت و شناخت جایگاه انقلاب اسلامی و نقش موثر ولایت فقیه در سکانداری نظام اسلامی بی معنا است.

اشرف زاده افزود: پیروزی نهایی انقلاب اسلامی با سپردن پرچم انقلاب به دستان مبارک امام زمان(عج) محقق خواهدشد که برای رسیدن به این مسیر باید تلاش کرد و در مقابل توطئه های دشمن لحظه ای درنگ مکنیم.

وی گفت: هر کس در هر پست و مقام و جایگاهی که قرار دارد باید به وظیفه خود به بهترین نحو عمل کند تا مدیون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام نباشیم.

اشرف زاده اقتدار نظام اسلامی در سطح نظام بین الملل را مرهون هدایت ها و روشنگری مقام معظم رهبری دانست و گفت: بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی توطئه های دشمن را بی اثر ساخته است.

وی در پایان به بیان خاطراتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم پرداخت.

شایان ذکر است مداحی و اهدای هدایای دست آورده بسیجیان این پایگاه به خانواده های معظم شهدا«محمدی، قوی، غلامی، زواری، ذوقی، احمدی، انتظاری، صحرابین، بیرقدار، صدیق، بشکار، آماده و شهید مدافع حرم سیدهادی علوی و نیز رزمندگان مدافع حرم کریمی و گوهری از دیگر برنامه های این محفل بود.

در پایان هدایایی از سوی شورای اسلامی شهر فریمان به اعضای این پایگاه اهداشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها