مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است، تصریح کرد: این حجم از دشمنی‌ها و توجه دشمنان به‌ انقلاب اسلامی خود گواهی بر کارآمدی و اهمیت و جایگاه این نظام اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۰۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، اکبر عابدی در نشست کمیت اساتید و دانشجویی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد، ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به هم‌زمانی دهه فجر با ایام فاطمیه اذعان کرد: هیچ‌کدام از این مناسبت‌های مهم نباید بر یکدیگر سایه بیندازد، چراکه از بزرگترین آرزوی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) برپایی حکومت اسلامی بود و پیروزی انقلاب اسلامی نیز قدمی در تحقق این مهم با پیروی از اهل‌بیت اطهار بود.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان یزد بابیان اینکه هدف انقلاب اسلامی احیای اسلام ناب محمدی بوده و در این راه آرمان والای ایجاد تمدن نوین اسلامی پیشرو ما قرار دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی و جامعه اسلامی مراحلی است که برای رسیدن به این تمدن باید پیمود.

عابدی با بیان اینکه، مسیری که برای دستیابی به این اهداف پیموده می‌شود و برنامه‌هایی که در دستور کار قرار می‌گیرد باید اسلامی و مبتنی بر ارزش‌های انقلابی باشد، تصریح کرد: در این راستا واضح است که به هر قیمت و بهره گیری از هر وسیله‌ای نمی‌خواهیم به هدف برسیم.

این فعال دانشجویی در ادامه بابیان اینکه دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند، و این شیوه از بزرگ‌ترین فتنه‌هایی است که در این برهه زمانی، استکبار جهانی و همه جریانات مخالف انقلاب اسلامی به آن می‌پردازند؛ بیان داشت: حجم بالای دشمنی‌ها علیه این نظام و توجه دشمنان ما به این انقلاب اسلامی خود گواهی بر کارآمدی و اهمیت و جایگاه این نظام اسلامی در جهان است.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان یزد با تأکید بر ضرورت تبیین دست آورد‌های نظام برای دانشجویان در این ایام، تصریح کرد: متأسفانه شاهد این هستیم که برخی اساتید، فضای ناامیدی را بابیان مطالب نادرست و دور از حقیقت در بین دانشجویان ترویج می‌کنند و تأثیرپذیری دانشجویان از اساتید نیز امری بدیهی است.

وی با تأکید مجدد به جایگاه و اهمیت قشر دانشجو، به‌عنوان قوه عاقله جامعه و آینده‌سازان نظام، ادامه داد: ایام‌الله دهه فجر فرصتی مناسب برای روشنگری در بین دانشجویان و تبیین اهداف و دست آورد‌های نظام و انقلاب است؛ که این موضوع باید به‌طور ویژه موردتوجه دانشگاهیان و اساتید محترم قرار گیرد.

دبیر سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در پایان با یادآوری اینکه ما اکنون در مرحله تحقق دولت اسلامی هستیم؛ خاطر نشان کرد: منظور از دولت اسلامی، بدنه حاکمیت و موثر بر جامعه است؛ که شامل قوای سه گانه، همه ادارات و نهاد‌ها و از جمله دانشگاه است.

عابدی با تاکید بر اینکه تحقق این مهم باعث حل شدن بسیاری از مشکلاتی خواهد شد که امروز شاهد آن هستیم؛ رسیدن به این هدف را در گرو تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و نیروی کارآمد و متعهد دانست و عنوان کرد: مجموعه‌های آموزشی و تربیتی و به طور ویژه دانشگاه‌ها باید به این مهم توجه کرده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
ارسال نظرات