خبرهای داغ:
در پیامی مشترک نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار استان آمده است؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار استان با صدور پیام مشترکی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد حماسه 22 بهمن از مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کردند.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۹۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این پیام آمده است: بزرگداشت یوم ‌الله 22 بهمن، یعنی یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌ها و شهادت‌طلبی‌های ملتی منسجم، خداجو و پیرو ولایت که با نثار خون خود ثابت کردند که 'خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است'.
این حماسه در حیات تاریخی کشور عزیزمان ایران و هدایت سرنوشت ملت به سمت آزادی و استقلال نقش بزرگی داشته و مظهر اقتدار ملی و منشأ عزم و اراده ملتی است که تصمیم به رها شدن از زنجیرهای ظلم و ستم استبداد، استکبار و استعمار گرفته بود.
دهه فجر مقطعی از تاریخ است که 'کلمه توحید' در وحدت کلمه اعتلا یافت و رژیم 2500 ساله ستمشاهی در سایه 'اعتصام به حبل‌الله' سرنگون شد و ندای 'الله اکبر' قوی‌تر و رساتر از صدای رگبار مسلسل‌ها به گوش جهانیان رسید.
انقلاب اسلامی ایران که با رهبری و هدایت بزرگ‌‌مرد تاریخ، حضرت امام خمینی (ره) و با بهره‌گیری از اندیشه‌های رهایی‌بخش ایشان و با همراهی ملت بزرگ ایران، جهانیان را به شگفتی واداشت، الگو و مسیر جدیدی پیش روی ملت‌های دربند و ستم‌کشیده دنیا ترسیم کرد.
این انقلاب، با تمام دشمنی‌ها و توطئه‌های بدخواهان و در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری، به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی دست یافته و ان‌شاءالله از این پس نیز با همدلی و همراهی آحاد ملت سرافراز خصوصاً جوانان توانمند، قله‌های افتخار، بالندگی و خودباوری را فتح خواهد کرد.
سی ‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف بوده با چهلمین سالروز قیام خونین مردم متدین، انقلابی، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه تبریز که به‌ عنوان پیش‌قراولان این حماسه بزرگ و تاریخی، نقش مؤثر و ارزنده‌ای در به ثمر رسیدن آن داشتند و از این رو دهه فجر امسال برای مردم این خطه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها