سپاه ناحیه خاتم در استانه یوم الله ۲۲ بهمن ماه از احاد مردم ولایت مدار شهرستان خاتم جهت حضور در مراسم دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۸۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، طی پیامی و در استانه یوم الله ۲۲ بهمن ماه از احاد مردم ولایت مدار شهرستان خاتم جهت حضور در مراسم دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
لا یَحمِلُ هذَا العَلَمَ اِلاّ اَهلُ البَصَرِ وَ الصَّبر
در طول تاریخ اسلام هر گاه امت اسلامی با بصیرت وارد صحنه شدند و از ائمه هدایت دفاع نمودند و با صبر خود این بصیرت را ادامه دادند هدایت بشری و عدالت بر سر آن‌ها سایه افکنده است، اما گاهی عدم بصیرت عامل اختلاف می‌شود و گاهی عدم صبر باعث می‌شود که این بصیرتی که به وجود آمده است بی اثر و بی خاصیت شود.
در ادامه این پیام آمده است راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، تجلی اعتقاد، وحدت ملی و همدلی ملت ایران اسلامی است و حضور گسترده مردم در دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز استحکام این نظام خواهد بود و بر هر ایرانی آگاه و بصیر است که برای دفاع از آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب همیشه در صحنه حضور پر شور داشته باشند.
ناحیه مقاومت بسیج خاتم با دعوت از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، جانبازان، بسیجیان و آحاد مردم انقلابی، آگاه و همیشه در صحنه شهرستان خاتم خواست تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بر یاس دشمنان و دوام نظام مقدس اسلامی بیفزایند و یکبار دیگر با حضور حماسی خود ۲۲ بهمن تماشایی داشته باشیم و برگ زرینی دیگر را برای مردم این خطه در دفاع از انقلاب و دستاورد‌های آن رقم زنند..
ارسال نظرات