محفل انس با قرآن کریم ویژه شهدای مدافع حرم در رباط کریم

خبرگزاری بسیج: محفل انس با قرآن کریم ویژه شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور قاری ممتاز بین المللی در حوزه مقاومت بسیج 358 مقداد نصیر شهر رباط کریم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۳۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  به مناسبت دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن کریم ویژه شهدای مدافع حرم با حضور استاد محمد کاظمی "قاری ممتاز کشوری" در جمع ائمه جمعه رباط کریم و نصیرشهر، فرمانده سپاه و فرماندار رباط کریم، فرمانده حوزه مقداد، مسئولین ناجا، شهردار و اعضای شورای شهر نصیرشهر و جمعی از بسیجیان و مردم در مسجد امیرالمومنین (ع ) نصیر شهر رباط کریم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام خدائی " امام جمعه نصیرشهر" به بیان مشکلات شهر پرداخته و خواستار نظارت و مساعدت فرماندار در این زمینه شد.

در ادامه، حجت الاسلام محمدی نژاد " امام جمعه رباط کریم" به  تشریح اهداف انقلاب و وجود پربرکت ولی فقیه و مردم سالاری نظام پرداخت و از فرماندار به خاطر حضور در سطح شهر و رسیدگی به نیازهای در راه ماندگان برف اخیر قدردانی کردند.

در ادامه آقای ساداتی فرماندار جدید رباط کریم با ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از مردم فهیم نصیرشهر، خواستار آرامش سیاسی در بین مردم و مسئولین در سه شهر پرند، رباط کریم و نصیرشهر شد و با مدیران اتمام حجت کرده و گفت: مدیر نالایق در حوزه استحفاظی فرماندار رباط کریم جائی نخواهد داشت و مدیران باید خدمتگذار مردم باشند.

وی در ادامه به انقلاب اسلامی و گسترش آن پرداخت و گفت: امام راحل عظیم الشان بدون هیچ سلاح دنیوی و با ایمان راسخ و تکیه بر خدا و حرکت عظیم مردمی انقلاب را به سر انجام رساندند و ما مسئولین و مردم همواره باید گوش به فرمان ولی فقیه و روحانیت باشیم.

ارسال نظرات