خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت:
به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران شهر اقبالیه و همزمان با دهه مبارک فجر، جشن انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، شورای شهر اقبالیه و مردم در مسجد امام جعفر صادق(ع) این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۲۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش بسیج، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران شهر اقبالیه و همزمان با دهه مبارک فجر، جشن انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، شورای شهر اقبالیه و مردم در مسجد امام جعفر صادق(ع) این شهر برگزار شد.
سرهنگ آذربایجانی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یادآور روحیه انقلابی گری، جهادی، ایستادگی و استکبارستیزی آحاد و اقشار مختلف مردم است که امروز نیز نیاز اصلی جامعه بوده و همه مسئولین باید با الگوبرداری از آن در جهت خدمتگزاری به مردم و ارتقای اقتدار و عزت کشور عزیزمان گام بردارند.
وی خاطرنشان کرد: نسل جوان ما امروز سخت در معرض تهاجم فرهنگی و عملیات روانی دشمنان قرار دارند و تصویری از انقلاب ما در سر دارند که دشمن برای آنان به تصویر کشیده است و این روزها در جشن انقلاب، باید تصویر واقعی 39 سال گذشته انقلاب را برای جوانان تبیین کنیم.
آذربایجانی تصریح کرد: انقلاب ما براساس آموزه‌های دینی، دستورات الهی و فرهنگ اهل بیتی شکل گرفته است و این انقلاب با این ارزش‌ها و آرمان‌ها به این جایگاه رسیده است و باید این ارزش‌ها و رشادت‌ها فرزندان ما در طول انقلاب توسط پدران و مادران شهیدی که در قید حیات هستند؛ به جوانان منتقل شود.
این مسوول عنوان کرد: فرصت طلبان سیاسی خارج از کشور در این پیام بوده اند که مسئولان کشوری جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند ولی با همکاری مردم دشمن هیچ غلطی نتوانسته بکند.
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در خاتمه از مردم خواست تا باحضور خوددر راهپیمایی روز بیست دوم بهمن ماه مُشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زده ونشان دهند که هیچ فرست طلبی نمیتواند به افکار عمومی این ملت لطمه وارد کند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها