خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صادر شد؛

اطلاعیه بسیج مداحان شهرستان برخوار

در آستانه با فرارسیدن 22 بهمن ماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بسیج مداحان شهرستان برخوار، اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۱۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ
رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای: «من به شما عرض بکنم، به حول و قوّه‌ی الهی ۲۲ بهمن امسال از آن ۲۲ بهمن‌های تماشایی خواهد بود.»

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده مردم از بند استبداد و استعمار و تأمین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آن‌ها باشد.

۲۲ بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

اکنون انقلاب اسلامی، در حالی وارد چهلمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است.

آری امواج خروشان بیداری اسلامی در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ کرده است.

بسیج مداحان شهرستان برخوار و کلیه ستایشگران اهل بیت عصمت وطهارت شهرستان برخوار، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران، باحضور خود در راهپیمایی یوم‌ا... ۲۲ بهمن، آحاد ملت را به حضور گسترده در این راهپیمایی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا خوانده و امیدواریم حضور حماسی و پرشور مردم شریف در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.
ارسال نظرات