بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان در آستانه 22 بهمن:

دعوت جامعه پزشکی از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن/ مردم حامی نظام اسلامی ایران هستند

سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با انتشار بیانیه ای از همه مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۰۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با انتشار بیانیه ای از همه مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾

۲۲ بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند و اکنون در طلیعه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، الگوی جامع و کامل اندیشه دینی آن بزرگ‌مردی که از سلاله پاک رسول خدا پنجر‌ه ای جدید رو به انسان سرگشته معاصر گشود و با ابتنا بر وحی، اسلام و عقلانیت نظام مترقی جمهوری اسلامی را جایگزین نظام ارتجاع و منحط شاهنشاهی کرد.

آرمانی که با مدد الهی و پشتوانه عظیم مردمی، اتکاء به نفس، اتحاد کلمه و وحدت ملی پشت سر امام خمینی­(ره) کشور را از عقب‌ماندگی دوران شاهنشاهی و ناسیونالیسم رویایی و جریان پوچ‌گرای لیبرال دموکراسی و کمونیسم رهانید و حیات طیبه اسلامی و الگوی مترقی مردم‌سالاری دینی را برای بشریت به ارمغان آورد.

انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت و ایثارگری شهیدان در زمینه­‌های علم­‌وفناوری، صنایع فضایی و موشکی، اقتصاد دانش­‌بنیان و دانش­‌هسته­‌ای بومی، جهش معناداری داشته است؛ و توقع است مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، بیکاری و ایجاد اشتغال، ساده­‌زیستی، مردم‌داری، کم‌کردن فاصله فقیر و غنی، رسیدگی به محرومان و استفاده از ظرفیت­‌های داخلی و باور و ایمان قلبی به 'ما می‌توانیم' برای پیاده­‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی با همت دولتمردان و پشتوانه عظیم مردمی محقق شود.
در این مسیر پرتلاطم، مجاهدان بسیجی ثابت کرده اند که در راه خدمت رسانی به مردم، و کمک به کارآمدی نظام، حاضرند از جان، مال و آبروی خویش هزینه کنند و اکنون در طلیعه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر آمادگی خود را برای یاری رساندن به دولت محترم جهت رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعلام می دارند.
 

کارکنان و بسیجیان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان بار دیگر بر حفظ و حراست از مبانی، آرمانها و ‏دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید ورزیده و ضمن تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و خلف صالحش حضرت آیت الله ‏العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی ) از تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و بصیر به خصوص اعضای پرتلاش جامعه ‏پزشکی استان، برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم ا... ۲۲ بهمن دعوت می نماید.‏
 


ارسال نظرات