خبرهای داغ:

هم‌زمانی دهه‌فجر و ایام فاطمیه دو پدیده معنادار حرکت‌آفرین

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه انصارالرضا(ع)به مناسبت مقارن شدن ایام فاطمیه و دهه فجر بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۰۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه انصارالرضا(ع)به مناسبت مقارن شدن ایام فاطمیه و دهه فجر بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَالْفَجْرِ وَلَيَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّيْلِ إِذَا يَسْرِ …»


پیروزی ‌‌انقلاب ‌اسلامی درکلام هوشمندانه امام راحل (ره) « انفجار نور بود»

دهه فجر انقلاب اسلامی ، یادآور حماسه ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره الشریف است، پیروزی کم نظیری که به رهبری امام راحل، با اتکاء به نیروی لایزال الهی و با حمایت همه جانبه اقشار مختلف مردم بوقوع پیوست، شعله امید را در دل همه ستمدیدگان و مظلومان روشن کرد.

هم زمانی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه فرصت مغتنمی برای پاسداشت هر دو پدیده معنادار حرکت آفرین و جهت دهنده است. این ایام، نقش سازنده و پیشبرنده برای رسیدن به قله‌های آرمانی و تکامل بشری دارد. حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، انسان کاملی بود که برای نجات بشریت و جلوگیری از انحطاط جامعه نو پای اسلامی، از هیچ کوششی دریغ نکرد و سرانجام در این جهاد فی سبیل الله، مظلومانه به شهادت رسید. انقلاب اسلامی که از مکتب فاطمی سر چشمه گرفته و با همین هدف متعالی به رهبری حضرت امام (ره) پدید آمده، برای تحقق ارزش‌هایی که حضرت زهرا سلام الله علیها در پی آن بود، تلاش می کند.


اکنون که دشمنان انقلاب اسلامی با همه توان تلاش می کنند با تحلیل های غلط، دستاورد های انقلاب را ناچیز وکم ارزش جلوه دهند، دلسوزان نظام و انقلاب، مدافعان ارزشها و خون شهدا باید آرمان‌ها اسلامی و انقلابی حضرت امام خمینی (ره) ،وهمسویی این آرمان‌ها با مکتب فاطمی را برای مردم و خصوصا نسل جوان تبیین و تشریح کنند. و خروجی مجالس عزای فاطمی، باید تقویت روحیه ولایی با ساخت نیرو‌های انقلابی باشد. زیرا بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: « به ملت غیور ایران توصیه می‌کنم که نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آوردید، همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری نمایید.»


تأکید مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تبیین ابعاد انقلابی‌گری در شرایط فعلی و غیر قابل اعتماد بودن دولتمردان آمریکا، کمک به فهم درست و منطقی انقلاب اسلامی و لزوم هوشیاری و حفظ آمادگی در برابر توطئه‌های دشمنان و اصرار بر این نکته که حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری را نسخه کارآمد ملت ایران در استمرار انقلاب اسلامی و پی گیری آرمان‌ها و اهداف بلند آن می دانند. اینک که در مقطع حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم باید برای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی ، هوشمندانه و با بصیرت در تمامی صحنه های دفاع از استقلال و عزت ملی حضوری داشته باشیم. و برای قرار گرفتن ملت ایران بر قله های عزت و افتخار تلاش کنیم. لذا مقتضیات زمان و مسئولیت دینی و انقلابی ما را بر آن می دارد که در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بویژه در جبهه مبارزه با استکبار جهانی از میراث گران سنگ امام و شهدا پاسداری کنیم.


بسیج پیشکسوتان استان خراسان جنوبی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و اعلام وفاداری خویش به آرمان های اصیل انقلاب و شهدا و امام و رهبر معظم انقلاب، در آستانه یوم الله 22بهمن ، بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ ، وفاداری عمیق و پیوند ناگسستنی خود با آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت و دوشادوش مردم نجیب و آگاه از دستاوردهای ارزشمند انقلاب پاسداری نموده و عزم و آمادگي همه‌ جانبه خود را جهت نيل به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و حرکت جدي‌ در راستاي اجراي تدابير مقام معظم رهبری مدظله العالی با عزم ملی و مدیریت جهادی و کمک به مسئولان جهت رفع مسائل و موضوعات علمی، فرهنگی، اقتصادی و... کشور اعلام مي‌دارند.


در پایان با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدای همیشه جاوید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم با دعوت از همه اقشار و آحاد ملت رشید، دشمن‌شناس و انقلابی ایران اسلامی برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در سراسر کشور یک بار دیگر اتحاد خود را در مقابل دشمن به اثبات خواهیم رساند.


سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه انصارالرضا(ع)

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار