فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: هر کس با هر تفکر دینی، انقلابی، سیاسی و فرهنگی، مدیون شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان پیش از پیروزی انقلاب تا شهدای مدافع حرم است.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۵۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان با حضور در منزل شهدای انقلاب از جمله شهیدان«علی اسکندری»، «علی و علیرضا قدیمی» و همچنین «عذرا آبایی» از جانبازان مبارزات انقلابی با خانواده آنان دیدار و گفتگو کردند.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در این دیدارها وجود مقدس خانواده‌های معظم شهدا از برکات و نعمات خداوندی دانست و گفت: خانواده شهدا به راستی که برای دفاع از مکتب اسلام آنچه را که داشتند بر طبق اخلاص نهادند و امروز هم در مقابل سختی‌های بسیار صبوری می کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: ملت ایران خود را همواره مدیون خون شهدا می دانند و از این‌رو همیشه وظیفه خود را در مقابل نظام و شهدای انقلاب به خوبی می‌شناسند و در مقابل هر توطئه‌ای که دشمنان برای تضعیف و ضربه زدن به این نظام برپا کرده‌اند مقتدرانه ایستاده‌اند.

وی افزود: همه ما باید راه این شهدای عزیز که برای حفظ انقلاب اسلامی شربت شهادت نوشیدند ادامه دهیم و اجازه ندهیم که دشمنان داخلی و خارجی کوچکترین ضربه‌ای را به بدنه این نظام ولایی و انقلابی وارد کنند.

سردار عزیزی با تاکید بر اینکه به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی موج بیداری اسلامی با عظمت خاصی در سراسر جهان شکل گرفته و این باعث ترس دشمنان شده است، گفت: اگر امروز انقلاب اسلامی به الگویی برای دیگر ملت‌های آزادی خواه جهان تبدیل شده است به واسطه خون شهدایی است که در به ثمر نشستن این انقلاب نقش بسزایی را ایفا کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: هر کس با هر تفکر دینی، انقلابی، سیاسی و فرهنگی، مدیون شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان پیش از پیروزی انقلاب تا شهدای مدافع حرم بوده و وظیفه امروز ما را در قبال شهدا بسیار سنگین است چراكه شهدا در وصیت خود دفاع از اسلام، انقلاب، حضور در مساجد و تبعیت از ولایت‌فقیه را به‌صورت ویژه مورد تأکید قرار داده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات