خبرهای داغ:

بیانیه سپاه شهداء بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهداء بیانیه ای را به مناسبت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منتشر کرد و از عموم مردم ایران خواست تا در راهپیمایی این روز باشکوه شرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۴۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

انفجار نور و طلوع فجر پيروزي انقلاب اسلامي ايران در 22 بهمن 1357 در شرايط و لحظاتي معجزه آسا، تاريخ 2500 سال حكومت استبدادي و سلطه ي شاهنشاهي را در هم پيچيد و دوراني باور نكردني از عزم، اراده، خودباوري و پيشرفت را فرا روي فرزندان انقلاب و نسل عاشورا گشود، مقطعي كه هر روز آن حيرت جهانيان را برانگيخت و حوادث و رخدادهاي آن كانون توجه ملل آزاده جهان قرار گرفته است.

ما امت دلاوری هستیم که از آتشفشان حادثه‌ها با ایمان و پیروی از رهبری گذر کرده‌ایم، در عرصه جنگ سخت پیروز بوده‌ایم. در ستیز نرم فرهنگی سرافراز شده‌ایم و شعله‌های خشم و شکست را بر دشمن زبون آوار کرده‌ایم و اکنون باید آخرین راهبرد مانع تراشانه استکبار جهانی را که شاخه اقتصادی جنگ نرم است با عزم و صبر درهم فکنیم تا به فتح مبینی که در پس این واقعه است، دست یابیم که این وعده روشن و مژده آشکار خداوند است.

ما هم‌چنان مي‌مانيم و با تمام فتنه‌انگيزي و دروغ‌‌افکني دشمنان اسلام، انقلاب، و رهبر عظیم‌الشان مبارزه مي‌کنيم؛ و از همه‌ی حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دستاوردهای بزرگ علمی و فناوری بویژه از امنیت خود و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و اين امانت الهي را به عصر حضور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه‌الشریف) خواهیم سپرد.

اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و انقلابي ايران، پس از استقرار نظام جمهوري اسلامي همواره با درك تهديدات و كينه توزي ها ي دشمنان، با حضور آگاهانه و هوشيارانه در صحنه، بر پويايي و زنده بودن انقلاب و آرمان ها و ارزش هاي آن تاكيد و تصويري زيبا و عبرت آميز را در معرض قضاوت جوامع و ملل جوياي آزادي و استقلال قرار داده است.

اقيانوس پرتلاطم و خروشان ملت فداكار، وفادار و انقلابي ايران اسلامي، یک بار دیگر با حضور میلیونی خود در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن ماه اين پيام محوري را به جهانيان می رسانند كه هرگز بر سر استقلال و آزادي خود معامله نكرده و با اتكا به قدرت لايزال خداوندي و اتكا به روحيه خودباوري و برخورداري از نسل خلاق و جوانان برومند، در سير پيشرفت و تعالي در برابر زياده خواهي و عربده كشي هاي نظام سلطه ترديدي بخود راه نداده و با وجود تبليغات و عمليات رواني رسانه هاي امپرياليستي و صهيونيستي، ذره اي از حقوق مسلم خود در عرصه هاي فناوري راهبردي جهان، صرف نظر نخواهد كرد.

سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه(س) از امت حزب الله و همیشه در صحنه استان دعوت بعمل می آورد تا با حضور با بصیرت و ولایتمدار خود در بزرگترین عملیات دشمن شکن روز 22 بهمن حاضر و حماسه ای تماشایی را به رخ جهانیان بکشانند، باشد که این حضور و دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی توشه ای باشد برای آخرتمان و مورد قبول پیشگاه خداوند متعال قرار گیرد.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهداء آذربایجان غربی

ارسال نظرات