خبرهای داغ:
روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان بیانیه ای را به مناسبت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منتشر کرد و از عموم مردم ایران خواست تا در راهپیمایی این روز باشکوه شرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۴۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امت اسلامی ید واحده ای است که دشمنان در تلاش هستند با فتنه های مختلف بین مسلمانان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند و مانند دشمن در مقابل همدیگر قرار دهند و از این برنامه در جهت تضعیف جامعه اسلامی استفاده کنند.

امروز بر مسلمانان و تک تک افراد جامعه اسلامی لازم است که وظیفه ی مسلمانی و انسانی خود را شناخته و بر بصیرت و اگاهی خود در مقابل دشمنان اسلام بیافزایند تا دشمن اصلی و واقعی جامعه اسلامی که شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس مکار و رژیم کودک کُش صهیونیستی است را بشناسند و در مقابل این دشمن از ارزشها و مرزهای اسلام دفاع کنند.

پشت سر گذاشتن هر سالگرد پیروزی انقلاب نشان از عبوری هوشمندانه و موفقیت‌آمیز از پیچ‌های سخت و گردنه‌های صعب‌العبور انقلاب اسلامی است که با سر انگشت درایت، هدایت و تدبیر مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و بصیرت و هوشمندی مردم شجاع و مقاوم ایران و شناخت و درک درست لحظه‌ها و حضور به موقع در صحنه‌های مختلف مورد نیاز جامعه است.

با توجه به حساسیت روز 22 بهمن درسالجاری به جهت تحرکات و تلاشهای مذبوحانه برخی کشورها و رژیم صهیونیستی در از بین بردن صحنه راهبردی مقاومت و بیداری اسلامی در منطقه ،پاسداران و بسیجیان سپاه بوکان نیز، دوشادوش نیروهای مسلح و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، بار دیگر خشم، نفرت و انزجار خود را در صفوفی فشرده و با مشت‌های گره‌کرده به نمایش می گذارند  و ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب ، شهدا و امام شهدا ، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد کوبید و نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب خواهد کرد.

برهمين اساس ما پاسداران و بسیجیان جان برکف سپاه بوکان نيز ضمن اعلام خشم و انزجار از صهيونيست و استكبار جهاني، با بهره‌مندي از منويات مقام معظم رهبري و همگام با حضور گسترده و يكپارچه تمامي مسلمانان و مردم جهان در راستاي وظيفه اسلامي و انقلابي خود درميان سيل خروشان راهپيمايان روز 22 بهمن حضور يافته و از همه ي اقشار ملت شريف ايران براي شركت در راهپيمايي بزرگ اين روز دعوت به عمل مي‌آورد.

وعده ديدار ما روز یکشنبه مورخه 11/22/ 96مصادف با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي عظيم این روز

روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان

ارسال نظرات