همزمان با ایام الله دهه فجر،مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج چهارمحال و بختیاری ویژه برادران در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۰۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون اجرایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در آئین افتتاحیه این دوره از مسابقات با اشاره به مهجوریت قرآن کریم در جامعه اظهار کرد: خانواده باید بیش از پیش به قرآن  و تعالیم آسمانی کلام وحی توجه کنند و سبک زندگی قرآنی را برای سعادت خود و فرزندان از طریق انس با قرآن فراهم آورند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد فاصله بین نسل جوان و معارف دینی را یادآور شد و افزود: انس با قرآن کریم و تلاوت، حفظ و درک مفاهیم این کتاب آسمانی، به انسان کمک می کند از شر هواهای نفسانی و توطئه های شیطانی در امان باشد.

وی همچنین با اشاره به حضور پرشور و استقبال گسترده بسیجیان از مسابقات قرآن کریم در استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات گفت: حدود پنج هزار نفر از بسیجیان استان در مرحله حوزه ای و یکهزار نفر در مرحله ناحیه و شهرستانی با هم رقابت کرده اند.

معاون اجرایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: در مرحله استانی نیز 200نفر از برادران و خواهران قرآنی با هم رقابت کردند و نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که اسفندماه در تهران برگزار می شود، معرفی می شوند.

به گزارش بسیج، مسابقات قرآن بسیج چهارمحال و بختیاری در 21رشته ویژه سطوح سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، حضور داوران برجسته استان در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات