خبرهای داغ:

برگزاری نشست سیاسی بصیرتی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نشست سیاسی بصیرتی خواهران بسیجی درمحل مسجد امام حسین(ع) عطاالله بخش محمدیار برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۸۶۹۹۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین غلامحیدر جهانبان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر، اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور روز های پرشور، حساس و یادآور دورانی است که مردم ایران اسلامی با اقتدا به رهبری امام خمینی (ره) در برابر استکبار و طاغوت ایستادند و عظمت آفریدند.

جهانبان گفت: به واسطه جان فشانی، ایستادگی و شهادت طلبی ملت ایران، سابقه مبارزه با طاغوت و دوران هشت سال دفاع مقدس امروز دشمن در هر صحنه ای نسبت به ملت ایران اسلامی احساس ترس دارد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده عنوان کرد: امروز صف طویلی از دشمنان، معاندان و مستکبران در مقابل انقلاب و نظام اسلامی ایران قرار دارند که  جبهه ای نا متعارف از رویاروی را رقم زده و تلاش دارد تا با نفوذ فکری و سیاسی مسبب تغییر در باورها  و رفتارهایی انقلابی مسئولان و مردم شود  .

جهانبان گفت: در این شرایط حساس شناخت تهدیدات و آسیب ها و چالش های فرا روی نظام می تواند در جبهه گیری ها وطیف بندی ها ما را کمک کند تا در پایداری به آرمان های انقلاب و مقابله با دشمنان انقلاب موفق و سربلند باشیم .

وی عنوان داشت: از مهم ترین اهداف دشمنان می توان به تغییر باورها، تشکیک در سلامت  انتخابات، افزایش ظرفیت های غیر همسو با نظام ، تضعیف عوامل اجتماعی نظام و تضعیف عوامل فرهنگی اشاره نمود .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده اظهار کرد: تغییر سبک زندگی اسلامی، تغییر بافت جمعیتی، تبدیل شدن مسائل عمومی به ابزار سیاسی در انتخابات، به هم خوردن تعادل روانی جامعه از جمله اقدامات دشمنان در بحث تضعیف عوامل اجتماعی نظام می باشد .

وی در پایان گفت: دشمن برای تضعیف عوامل فرهنگی ایران اسلامی سعی در نفوذ عوامل در حوزه ها، دانشگاه ها و مراکز علمی و فرهنگی، تخریب منبرها، تکیه ها، مراکز فرهنگی و بی اعتبار سازی مساجد و روحانیت، بی اعتبار سازی صدا و سیمای منتسب به نظام، تلاش برای ایجاد دو قطبی، عدم اهتمام به اجرای نقشه علمی و فرهنگی کشور، هجمه از طریق رسانه ای مکتوب به مذهب و دین را در دستور کار خود قرار داده است.

 

ارسال نظرات