مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه مدیریت و رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری، مدیریت اسلامی و جدید در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بوده و هست، تصریح کرد: مبدأ، مسیر و مقصد انقلاب اسلامی است و اهداف آن منطبق با آموزه‌های دین مبین اسلام و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام طراحی‌شده است.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۸۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام رجبعلی گرگانی در گفت‌وگویی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: قطعاً انقلاب اسلامی آن‌قدر سترگ و باعظمت بوده و هست که گفتمانی ویژه را در همه عرصه‌های حیات بشری به وجود آورد.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب با هویت اسلامی و شیعی است که باانگیزه‌های اسلامی، با خط و مشی اسلامی، با شعارهای اسلامی و بالاخره حتی با تاکتیک‌های اسلامی پیش رفته است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه مدیریت و رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری، مدیریت اسلامی و جدید در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بوده و هست، تصریح کرد: مبدأ، مسیر و مقصد انقلاب اسلامی است و اهداف آن منطبق با آموزه‌های دین مبین اسلام و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام طراحی‌شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، با چشم‌اندازها، ارزش‌ها و مأموریت‌های اسلامی و انقلابی طراحی‌شده است.

گرگانی در پایان گفت: بدیهی است برای حرکت در این مسیر به مدیریتی باید متکی بوده که در هدف‌گذاری‌ها، تعیین استراتژی‌ها و همچنین فرایند خط‌مشی گذاری و تصمیم‌گیری متناسب با شعارها و پیام‌های انقلاب اسلامی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها