یکی از فرماندهان سابق لشکر ۳۱ عاشورا گفت: عملیات والفجر8 حساس ترین و پیچیده ترین عملیات تاریخ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۷۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار یعقوب صمدلویی از فرماندهان سابق لشکر۳۱ عاشورا در همایش فجرآفرینان فاطمی که به همت حوزه دو شهری سلماس  برپا شده بودبا حضور مسئولین اداری، نظامی و انتظامی و نیز اقشار مختلف مردم وعموم بسیجیان سلماس در مسجد علی اکبر این شهرستان برگزار شد، با اشاره به سالروز عملیات والفجر۸ و روز حفاظت اطلاعات گفت: در طول ۸ سال ذفاع مقدس ۲۳ عملیات مختلف برای شکست عراق انجام ظشد کخ در این میان عملیات والفجر ۸ حساس ترین و پیچیده ترین عملیات ایران بود و به سبب همین موضوع سالروز این عملیات به عنوان روز حفاظت اطلاعات نامگذاری شده است.

صمدلویی افزود: به سر انجام رساندن عملیات والفجر۸ یکی از جلوه های نورانی دوران دفاع مقدس بود چراکه در این عملیات رژیم تا بن دندان مسلح بعث عراق در حیرت از از خودگذشتگی جوانان مومن ایرانی ناتوان ماند.

وی بیان کرد: صدام از تمام دکترین شرق و غرب استفاده کرده بود تا استحکامات طول خط درگیری اروندرود را محکم کند ولی با این حال توکل و اراده غواصان ما توانست بالاخره از این موانع سخت نظامی و جذرومد شدید ارند رود عبور کنند و بتوانیم شکستی سنگین به دشمن بعثی وارد آوریم.

صمدلویی با اشاره به قدرت جنگی عراق که بسیار بیش‌تر از تجهیزات ایران بود، ادامه داد: فاکتورهای ایمان و تقوا و جسارت باعث پیروزی رزمندگان ما شد.

فرمانده سابق لشکر ۳۱ عاشورا اذعان کرد: باید مسیر رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را با همه توان ادامه دهیم و بدانیم که اگر ایمان به پیروزی داشته باشیم و در مسیر الهی گام برداریم، شکستی در کار نخواهد بود.

گفتنی است در این مراسم از خانوادهای معظم شهدا قبل از انقلاب سلماس تجلیل شد.

ارسال نظرات