سرپرست جمعیت هلال احمر سلماس گفت: امدادگران و اعضای جوان هلال احمر سلماس با شرکت در مسابقات امدادی چادر زني و دو ومیدانی آمادگي و توانايي خود را به نمايش گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۷۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مهدي رضايي گفت: جمعیت هلال احمر سلماس بمناسبت دهه فجر و در راستای توان افزایی نیروهای امدادی خود اقدام به برگزاری مسابقات امدادی چادرزنی و دو ومیدانی در میان امدادگران نموده است.

رضایی با اشاره به مشارکت ۷۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر در برگزاری این مسابقات، افزود: ۱۲ تیم امدادی شامل ۶ تیم خواهر و ۶ تیم برادر بنمایندگی از کانونهای چهارگانه هلال احمر و سمن های عضو این جمعیت،‌ به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان تیم گروه ناجیان در هر دوقسمت برادران و خواهران مقام های نخست را کسب کردند.

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه علاوه بر آموزش صحیح چادر زنی استعداد خود را در برپایی چادر در مدت زمان کم به نمایش میگذارند و برپایی صحیح چادر های امدادی با اصول حرفه ای در فضای باز اردوگاهی را فرا میگیرند.

رضايي با اشاره به داوری این مسابقات توسط سه تن از مربیان باسابقه امدادی شهرستان افزود: سرعت در برپایی چادر، نصب صحیح روکش های چادر، نصب چادر در محل تعیین شده، حفظ نظام اردوگاهی، کارگروهی و تقسیم وظایف در گروه، جمع آوری و بسته بندی صحیح چادر و رعایت اصول فنی از معیارهای مهم برای امتیاز دهی به این تیم ها بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر سلماس تصریح کرد: در بخش دیگری نیز مسابقات دو ومیدانی شامل دو امدادی وانفرادی میان امدادگران برگزار شد که با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات