فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر تصریح کرد: برای اینکه فرهنگ شهادت‌طلبی و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در یادواره ها باز نشر داده شود، ریل‌گذاری فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار در یادواره شهدا باید انجام شود در واقع ما در برگزاری یادواره شهدای به دنبال اجرای یک ماموریت اساسی هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۷۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،سیدموسی حسین‌نژاد امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: دفاع مقدس یک بخش اعظمی از تاریخ ملت ما را تشکیل می‌دهد و برای ملت ما بسیار مهم و پر اهمیت است چرا که این تاریخ ما تکیه بر فرهنگ غیرت‌مندی، سلحشوری و رشادت طلبی دارد برای همین است که این فرهنگ بسیار برای ملت ما مقدس است.

وی با بیان اینکه امروز بعد از دفاع مقدس ما باید در یادواره‌های شهدا این فرهنگ غیرت‌مندی٬ سلحشوری و شهادت‌طلبی را برای نسل‌های بعدی رمزگشایی و بازخوانی کنیم افزود: یادواره شهدا یک بستر مناسب و آماده‌ای است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر تصریح کرد: برای اینکه فرهنگ شهادت‌طلبی و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در یادواره ها باز نشر داده شود، ریل‌گذاری این فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار در یادواره شهدا باید انجام شود در واقع ما در برگزاری یادواره شهدای به دنبال اجرای یک ماموریت اساسی هستیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه در برگزاری این یادواره‌ها جوان و نوجوان ایرانی حفظ آرمان‌های شهدا و امام شهدا را جزء ماموریت و وظیفه خود فرض می‌کند یعنی در این مراسم‌ها اعتقاد پیدا می‌کند ادامه داد: در جغرافیای مختصات دو محور انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب و صیانت از انقلاب در برابر هجمه توطئه دشمنان ایستاده است.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: نسل جدید در یادواره شهدا پای عزیزان دفاع مقدس می‌نشینند و صحبت‌هایی از شهادت و ایثارگری‌ها این جوانان برومند و غیور مرد کشورمان در عرصه دفاع مقدس را می‌شنوند و در این دو محور مختصات دو وظیفه برای شنونده و جوان برایش روشن می‌شود که در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های سنگین دشمن در کجا ایستاده است و چگونه باید از این انقلاب دفاع کند و اینها اهداف برگزاری یادواره است و دنبال می‌شود و فرقی هم ندارد یادواره شهدای ورزشکار باشد یا یادواره شهدای فرهنگی، دانش‌آموزی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها