خبرهای داغ:
سرپرست جمعیت هلال احمر سلماس:

اجرای طرح کاروان سلامت هلال احمر در روستاهای مرزی سلماس بمناسبت دهه فجر

سرپرست جمعیت هلال احمر سلماس گفت: همزمان با دهه فجر کاروان سلامت این جمعیت در روستاهای مرزی این شهرستان به مردم عزیز مرزنشین شهرستان ارائه خدمات درمانی و بهداشتی می کند.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۶۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مهدی رضایی گلعذانی با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: همزمان با دهه فجر جمعیت هلال احمر سلماس با همکاری پزشکان و پرستاران اقدام به راه اندازی کاروان سلامت و اجرای طرح ویزیت و درمان رایگان بیماران در روستاهای مرزی از جمله روستای سنجی  بخش کوهسار این شهرستان نموده است.

رضایی افزود: ۲ پزشک عمومی و یک پزشک متخصص, دو پرستار,  یک کارشناس مامایی و ۱۱ نفر از همکاران و امدادگران داوطلب جمعیت هلال احمر در قالب کاروان سلامت خدمات درمانی از جمله ویزیت پزشک, دارو, تزریقات و پانسمان را بصورت رایگان به اهالی این روستاها ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: در این طرح ۲۵۰ نفر از اهالی روستای سنجی توسط پزشک عمومی، متخصص و نیز کارشناس مامایی ویزیت شده و ۴۰۰ مورد خدمات پرستاری از قبیل تزریق آمپول,  سرم تراپی و پانسمان دریافت نموده اند و برای انجام این خدمات اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر سلماس در پایان از همکاری مطلوب کمیته امداد امام خمینی, شبکه بهداشت و درمان، نیروهای سپاه، هنگ مرزی، بخشداری کوهسار, دهیار و اهالی روستای سنجی در اجرای هرچه بهتر این کاروان سلامت که یاری گر جمعیت هلال احمر سلماس بودند، کمال تشکر و قدردانی را کرد.

 

ارسال نظرات